מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שלום
ציון כללי:
9.58
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.65
זמנים 9.77
מחיר 8.90
איכות 9.67
דירוג כללי 9.58
התפלגות

מחושב על 31 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מוני יעקובי, נס ציונה.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת שנפגמה בחצר של בית פרטי.
חוות דעת:
השירות היה בסדר אך לטעמי המחיר היה יקר.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
נטע צ'רניחובסקי, יבנה.
משוב: 09/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז.
חוות דעת:
עבד ועזר לנו אבל המחיר היה גבוה פי כמה ממה שראיתי עם אחרים. הגיע מהר והכל היה ממש טוב.
איכות
10
מחיר
3
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
אדם פדר, רחובות.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור ותיקון ברז מטבח.
חוות דעת:
היה סבבה לגמרי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי צרפתי, רחובות.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור בניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. מקצועי, עמד בזמנים, לקח מחיר סביר והכל היה בסדר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
משה ברס, נס ציונה.
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
איתור של נזילה באמצעות מצלמה טרמית ותיקונו.
חוות דעת:
הוא היה מאה אחוז! הוא עשה עבודה ממש מקצועית ויפה. המחיר לדעתי קצת יקר, אבל הוא אדם ישר ואמין. הוא שם לב שנתתי לו יותר מדי כסף והחזיר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל לרנר, רחובות.
אשרור: 19/05/2019
משוב: 17/02/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה ע"י מצלמה, פתיחה של ריצוף והחלפת צנרת.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא מאוד מקצועי ועמד בזמנים. זה היה מקרה חירום והוא הגיע מהר מעכשיו לעכשיו. לדעתי המחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתנאל היקרי, יבנה.
משוב: 18/04/2019
תיאור השירות:
בדיקה לאיתור נזילות וחיבור חלק לאסלה.
חוות דעת:
היה מצוין, ממש מקצועי, בחור רציני וממש בדק הכל לעומק. באמת שהכל היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי שוסל, רחובות.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
שלום הגיע לפתוח סתימה שהייתה לנו בשירותים, על הדרך אשתי ביקשה ממנו לבדוק למה המים במקלחת מתנקזים ככ לאט. הוא פתח נקודת ביקורת וראה שיש שם צינור שסתום בסיליקון אז הוא פתח אותו ואמר שהקבלן אמור לסדר את זה. מה שהוא לא אמר לנו זה שאם נעשה שימוש במקלחת הזאת אז זה יכול לגרום להצפה בכל הבית ובדירה של השכנים. במזל התקשרתי לקבלן ישר והוא הסביר לי את זה. כשרציתי לדבר על זה שוב עם שלום הוא רק תקף אוי וזה לא היה נעים בכלל.
איכות
5
מחיר
9
זמנים
9
יחס
7
8
כללי
גירסאות
מנוח ארדמן, נס ציונה.
משוב: 10/04/2019
תיאור השירות:
טיפול בעובש וטחב בחדר האמבטיה ובחדר שינה ותיקון של סדקים בקירות.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית והיינו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון עינב, נס ציונה.
משוב: 20/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 31 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק