מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
קונסטנטין
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.86
מחיר 9.61
איכות 9.74
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
חיים קרסו, הרצליה.
משוב: 13/01/2020
תיאור השירות:
הזזת מזגן מתושבת והארכת החשמל.
חוות דעת:
התברר שהנזק גדול יותר כי כשהקבלן החזיר את המזגן לתושבת, התברר שקיצר משמעותית את הצנרת והיה צריך להרים את התושבת של המזגן. לכן שמנו קרשים להגבהה.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
10
יחס
10
0
כללי
גירסאות
סגור
ברוש בצלאל, רמת השרון.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן 2.5 כ''ס של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה עלה כייפאק, מקצועי, עשה עבודה כמו שצריך והייתי ממש מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חזי גרשגורן, הרצליה.
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
ניקוי מזגן מיני מרכזי חברת אלקטרה.
חוות דעת:
השירות היה טוב, בחור אמין והוא הגיע בזמן. הכל עשר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
צילה כהן, הרצליה.
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל תדיראן.
חוות דעת:
הוא מעולה! הוא היה מקצועי מאוד, עבד בצורה נקיה ומסודרת והיה מאוד שירותי ואדיב. היינו מאוד מרוצים, מגיע לו עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא חפץ, רמת השרון.
משוב: 09/12/2019
תיאור השירות:
אספקה והתקנת שני מזגנים עיליים של חברת אלקטרה בעלי 1.25 כ"ס.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
קונסטנטין היה מצוין, הגיע בזמן עם עוד עובד שהיה מעולה, נחמדים מאוד, עשו עבודה מקצועית, זריזה, נקייה והכל היה ממש מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן ש. הרצליה.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן של חברת תדיראן 2 כ"ס כולל פירוק מזגן ישן.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא ביצע את הכל כמו שצריך, הגיע בזמן שקבענו ולקח מחיר סבבה, אני מאד מרוצה, מגיע לו עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויקי קלמנוביץ, הרצליה.
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
תיקון, טיפול ברעש, ניקוי פילטרים.
חוות דעת:
שירות מעולה, מעל ומעבר, דאגה ואכפתיות מרגע הכניסה ועד רגע העזיבה, טיפול מאוד יסודי בכל הבעיות ומעבר להן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטע שפירא, הרצליה.
משוב: 26/09/2019
תיאור השירות:
רכישה והתקנת מזגן עילי של חברת אלקטרה כולל התקנת תשתית חדשה.
חוות דעת:
הוא היה מאד נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צבי שטדלר, הרצליה.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן בעל 2.5 כ"ס והתקנת מזגן שלושה מזגנים בעלי 1 כ"ס.
חוות דעת:
הגיעו אלי שני אנשי צוות. הם היו עשר בהכל. מבחינה מקצועית, מבחינת עלות העבודה ובכלל כבני אדם. היה לי ממש כיף לעבוד איתם. הם ענו לכל שאלה, היו נחמדים והוגנים. הם היו איתי בקשר כל הזמן ואף הודיעו שהתעכבו בשל פנצ'ר ובכל זאת הגיעו והיו מהממים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף לוין, רמת השרון.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת במזגן מיני מרכזי מחברת ELECTRA.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן, נתן מחיר סביר ועשה את העבודה שלו. לא הרגשתי שהוא עשה דברים מיותרים והוא תיקן את הבעיה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 192 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק