מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
קונסטנטין
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.81
מחיר 9.72
איכות 9.73
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 98 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גיא הנובר, הרצליה.
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן של חברת תדיראן 1 כוח סוס.
חוות דעת:
אחלה גבר! רק דברים טובים, הוא בן אדם נאמן, ישר וחיובי, עושה את העבודה ולא מבזבז זמן, אני ממש במבסוט עליו, הוא גם משאיר נקי אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
לילך שגב עמר, הרצליה.
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן חדש.
חוות דעת:
היה מצוין. הגיעו בזמן, עשו את העבודה ביעילות ובשקט וסיימו בזמן קצר. עשו עבודה יפה ומדויקת, באדיבות ובנועם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מל מטליס, הרצליה.
משוב: 22/04/2019
תיאור השירות:
פירוק מזגן חלון, סגירת הפתח עם בלוקים, צביעה מבחוץ ובפנים והתקנת מזגן חדש.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה שירות מעולה, ממש ממש מצוין. הם היו סופר מקצועיים. לדעתי נתן הצעת מחיר הוגנת. הביא את כל הציוד מראש על מנת לסיים בזמן. אחרי שסיימו ניקו אחריהם והשאירו מסודר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה לוז, רמת השרון.
משוב: 16/04/2019
תיאור השירות:
פירוק והרכבת מזגן 1.5 כוח סוס ופירוק מזגן נוסף 2.5 כוח סוס.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא עשה עבודה טובה, אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סער פ. כפר שמריהו.
אשרור: 06/01/2019
משוב: 03/10/2018
תיאור השירות:
התקנה של 4 מזגנים. 2 של 1 כס, 1 של 1.5 כס ו 1 של 2.5 כס.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! הוא מקצועי, יסודי, דייקן ואחראי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר שלו, חולון.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי 1.5 כ"ס של חברת תדיראן.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור, היה נחמד ומקצועי, עמד בזמנים. באמת שהיה עשר. הגיע בזמן, עדכן טלפונית כשהיה בדרך, בדיוק כמו שקבענו. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רות אנגל, עתלית.
אשרור: 06/06/2019
משוב: 07/04/2019
תיאור השירות:
פירוק מזגנים ותכנון הרכבה אחרי השיפוץ.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! שירות מהיר, מחירים מעולים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נסים חליפה, פתח תקווה.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
פירוק והתקנת מזגן עילי של חברת פמלי בעל 1 כוח סוס.
חוות דעת:
קונסטנטין והמובילים הנוספים עשו עבודה מאוד יפה, פירקו את המזגן ברמת גן והתקינו אותו בפתח תקווה, היו מצוינים ומהירים, הגיעו בזמן ללא עיכובים, הפינישים היו יכולים להיות יותר טובים לדעתי אבל סך הכל אני מרוצה מהם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אבירם הדר, רמת גן.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן מפוצל.
חוות דעת:
היה אחלה! הוא הגיע בזמן, עשה את העבודה כמו שצריך והיה נחמד ונעים. הוא לקח את המחיר שסיכמנו מראש.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
חן ק. חולון.
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
התקנה של שני מזגנים.
חוות דעת:
התקין לי את המזגנים בנובמבר ובהתחלה היה טוב, אבל מאז נאלצתי כבר להזמין שני טכנאים כדי לתקן אותם. אחד כדי לתקן בריחת גז שנבעה מחוסר סגירה של הברז בזמן ההתקנה, והשני כדי לתקן טפטוף. שני הטכנאים אמרו שהבעיה בהתקנה, בעצם הפינישים של העבודה לא היו טובים. בנוסף, אחת התעלות של המזגנים, שנעשתה עם חציבה וסגירה בפלסטיק גם לא נראית טוב וכל הפלסטיק עקום ומאוד שמים לב לזה.
איכות
5
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 98 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק