מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניצן
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.85
מחיר 9.08
איכות 9.77
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 13 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ליהי חי, חולון.
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור באמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הוא הגיע בזמן, ביצע עבודה טובה וגבה מחיר נורמלי, אנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נורית הדר, רמת גן.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בניאגרה, התקנת ברז חדש בכיור והחלפת סיפון.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה, מקצועית ועבד הרבה שעות,על פירוק ברז ישן, אבל עדיין לדעתי המחיר היה גבוה מידי.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שרון ד. חולון.
משוב: 04/12/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יואב פישר, כפר סבא.
משוב: 22/11/2019
תיאור השירות:
תיקון אינטרנפוץ.
חוות דעת:
האינסטלטור הכי טוב שהיה אצלי אי פעם! קודם כל הוא לא נכנס אלינו הביתה עד שהוא לא ווידא לחלוטין שיש לו את החלק המתאים, עד שהוא לא הביא את החלק הוא לא הרשה לעצמו לגעת בדברים. הוא עבד נקי, מסודר, הקפיד לא לשבור שום דבר, לא ניסה לעשות לנו שום תרגיל שיעלה את המחיר, היה אדיב ונעים. הוא לא כל כך זול, אבל זה בגלל שהוא לא חאפר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אשר מטלון, בת ים.
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
היה בסדר.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
רוית לוגסי, בני ברק.
משוב: 31/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה והחלפת צינור ניקוז 4 צול באסלה מונבלוק.
חוות דעת:
איש מקסים, אדיב וסופר מקצועי!! ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד מ, בת ים.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז בכיור.
חוות דעת:
הוא מקצוען, עומד בלוחות זמנים ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אווה גולדשטיין, רמת גן.
משוב: 07/09/2019
תיאור השירות:
שחרור סתימה בצנרת של שירותים.
חוות דעת:
היו אצלי כבר הרבה אינסטלטורים, אבל אף אחד מהם לא היה אדיב ומקצועי כמו ניצן שהיה נחמד בצורה יוצאת דופן והראה נכונות מלאה לעבוד! השגתי אותו דרך חברה שלי מבת ים והוא הגיע אליי עד רמת גן ממש ביום של ערב ראש השנה, ולאחר זמן ארוך מאוד שלא הצלחנו לפתור את הבעיה בסופו של דבר הוא זיהה את הבעיה ופתר אותה בזריזות. אני מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גדי לובודה, תל אביב.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
שיפוץ משרד שכלל תיקוני גבס, קירות, תיקוני אינסטלציה וצביעה.
חוות דעת:
הוא ממש טוב, התרשמתי לטובה ואני אפילו רוצה לקחת אותו לעוד עבודה. הוא מאוד אמין, מגדיל ראש, יוזם דברים, עושה עבודה טובה ונקייה ולא יקר, אני לא יכול להגיד שום דבר רע. הוא אדם נורא נעים, כמו שהוא הבטיח ככה הוא עשה וגם לגבי המחיר בחרתי אותו לאחר בדיקה שעשיתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הלל ל. תל אביב.
משוב: 10/05/2019
תיאור השירות:
תיקוני צבע אחרי עבודת חשמל גדולה והתקנה של ברז לכיור במטבח.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה מאוד, הוא איש נחמד מאוד, עמד בזמנים שקבענו וסה"כ הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 13 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק