מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניצן
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.88
מחיר 9.12
איכות 9.81
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 16 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נורית הדר, רמת גן.
אשרור: 12/03/2020
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בניאגרה, התקנת ברז חדש בכיור והחלפת סיפון.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה, מקצועית ועבד הרבה שעות,על פירוק ברז ישן, אבל עדיין לדעתי המחיר היה גבוה מידי.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
רוית לוגסי, בני ברק.
משוב: 31/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה והחלפת צינור ניקוז 4 צול באסלה מונבלוק.
חוות דעת:
איש מקסים, אדיב וסופר מקצועי!! ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אווה גולדשטיין, רמת גן.
משוב: 07/09/2019
תיאור השירות:
שחרור סתימה בצנרת של שירותים.
חוות דעת:
היו אצלי כבר הרבה אינסטלטורים, אבל אף אחד מהם לא היה אדיב ומקצועי כמו ניצן שהיה נחמד בצורה יוצאת דופן והראה נכונות מלאה לעבוד! השגתי אותו דרך חברה שלי מבת ים והוא הגיע אליי עד רמת גן ממש ביום של ערב ראש השנה, ולאחר זמן ארוך מאוד שלא הצלחנו לפתור את הבעיה בסופו של דבר הוא זיהה את הבעיה ופתר אותה בזריזות. אני מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן שריד, ראשון לציון.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
החלפת גומיות בסיפון כיור במטבח.
חוות דעת:
ניצן היה מקצועי, אמין והעבודה הייתה בסדר גמור. שאלתי אותו שאלות קשות יחסית והוא לא איבד את זה והיה סובלני. המחיר שגבה היה מעט יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ערן ב. קרית חיים.
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים בחיבור לביוב.
חוות דעת:
היה מעולה, ניצן בחור רציני ואמין. לחמים שלי היתה נזילה בשירותים בחיבור לביוב, ניצן תוך כדי שיחת טלפון קיבל סירטון של המקרה וישר ידע את מהות העבודה והעריך אותה בצורה טובה. אמר הכל ישר בלי משחקים, עמד במילה שלו ועשה עבודה מעולה, נקייה ובדק את עבודתו מספר פעמים לפני שסיים והלך, לא חסך בחומרים או בהשקעה בעבודה ואני יצאת מרוצה מכל ההבטים, היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל טרטור, בת ים.
משוב: 12/03/2020
תיאור השירות:
תיקון צינור מים של דוד שמש בעקבת פיצוץ.
חוות דעת:
ניצן הגיע אליי בזמן, מצא פתרון זריז לתקלה, עבד במקצועיות רבה וסיים הכל בזריזות. אני ממש מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב פישר, כפר סבא.
אשרור: 22/02/2020
משוב: 22/11/2019
תיאור השירות:
תיקון אינטרנפוץ.
חוות דעת:
האינסטלטור הכי טוב שהיה אצלי אי פעם! קודם כל הוא לא נכנס אלינו הביתה עד שהוא לא ווידא לחלוטין שיש לו את החלק המתאים, עד שהוא לא הביא את החלק הוא לא הרשה לעצמו לגעת בדברים. הוא עבד נקי, מסודר, הקפיד לא לשבור שום דבר, לא ניסה לעשות לנו שום תרגיל שיעלה את המחיר, היה אדיב ונעים. הוא לא כל כך זול, אבל זה בגלל שהוא לא חאפר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליהי חי, חולון.
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור באמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הוא הגיע בזמן, ביצע עבודה טובה וגבה מחיר נורמלי, אנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון ד. חולון.
משוב: 04/12/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אשר מטלון, בת ים.
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
היה בסדר.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 16 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק