מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניצן
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.88
מחיר 9.12
איכות 9.81
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 16 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רוית לוגסי, בני ברק.
משוב: 31/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה והחלפת צינור ניקוז 4 צול באסלה מונבלוק.
חוות דעת:
איש מקסים, אדיב וסופר מקצועי!! ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ליהי חי, חולון.
אשרור: 17/04/2020
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור באמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הוא הגיע בזמן, ביצע עבודה טובה וגבה מחיר נורמלי, אנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל טרטור, בת ים.
משוב: 12/03/2020
תיאור השירות:
תיקון צינור מים של דוד שמש בעקבת פיצוץ.
חוות דעת:
ניצן הגיע אליי בזמן, מצא פתרון זריז לתקלה, עבד במקצועיות רבה וסיים הכל בזריזות. אני ממש מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון ד. חולון.
משוב: 04/12/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אשר מטלון, בת ים.
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
היה בסדר.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
דוד מ, בת ים.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז בכיור.
חוות דעת:
הוא מקצוען, עומד בלוחות זמנים ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלדד פויטו, בת ים.
משוב: 09/06/2019
תיאור השירות:
פריצת דלת פלדלת, החלפת צנרת בבית בעקבות פיצוץ ופתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
שירות נהדר! הוא הגיע בזמן מהרגע להרגע כמה פעמים. עשה הכל בצורה מקצועית ושקטה. הוא בא ועזר גם בדברים שלא ביקשתי מלכתחילה והמחירים טובים והגיוניים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן שריד, ראשון לציון.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
החלפת גומיות בסיפון כיור במטבח.
חוות דעת:
ניצן היה מקצועי, אמין והעבודה הייתה בסדר גמור. שאלתי אותו שאלות קשות יחסית והוא לא איבד את זה והיה סובלני. המחיר שגבה היה מעט יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ערן ב. קרית חיים.
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים בחיבור לביוב.
חוות דעת:
היה מעולה, ניצן בחור רציני ואמין. לחמים שלי היתה נזילה בשירותים בחיבור לביוב, ניצן תוך כדי שיחת טלפון קיבל סירטון של המקרה וישר ידע את מהות העבודה והעריך אותה בצורה טובה. אמר הכל ישר בלי משחקים, עמד במילה שלו ועשה עבודה מעולה, נקייה ובדק את עבודתו מספר פעמים לפני שסיים והלך, לא חסך בחומרים או בהשקעה בעבודה ואני יצאת מרוצה מכל ההבטים, היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נורית הדר, רמת גן.
אשרור: 12/03/2020
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בניאגרה, התקנת ברז חדש בכיור והחלפת סיפון.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה, מקצועית ועבד הרבה שעות,על פירוק ברז ישן, אבל עדיין לדעתי המחיר היה גבוה מידי.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 16 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק