מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניצן
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.89
מחיר 9.22
איכות 9.78
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 9 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אשר מטלון, בת ים.
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
היה בסדר.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
סגור
רוית לוגסי, בני ברק.
משוב: 31/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה והחלפת צינור ניקוז 4 צול באסלה מונבלוק.
חוות דעת:
איש מקסים, אדיב וסופר מקצועי!! ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד מ, בת ים.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז בכיור.
חוות דעת:
הוא מקצוען, עומד בלוחות זמנים ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אווה גולדשטיין, רמת גן.
משוב: 07/09/2019
תיאור השירות:
שחרור סתימה בצנרת של שירותים.
חוות דעת:
היו אצלי כבר הרבה אינסטלטורים, אבל אף אחד מהם לא היה אדיב ומקצועי כמו ניצן שהיה נחמד בצורה יוצאת דופן והראה נכונות מלאה לעבוד! השגתי אותו דרך חברה שלי מבת ים והוא הגיע אליי עד רמת גן ממש ביום של ערב ראש השנה, ולאחר זמן ארוך מאוד שלא הצלחנו לפתור את הבעיה בסופו של דבר הוא זיהה את הבעיה ופתר אותה בזריזות. אני מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גדי לובודה, תל אביב.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
שיפוץ משרד שכלל תיקוני גבס, קירות, תיקוני אינסטלציה וצביעה.
חוות דעת:
הוא ממש טוב, התרשמתי לטובה ואני אפילו רוצה לקחת אותו לעוד עבודה. הוא מאוד אמין, מגדיל ראש, יוזם דברים, עושה עבודה טובה ונקייה ולא יקר, אני לא יכול להגיד שום דבר רע. הוא אדם נורא נעים, כמו שהוא הבטיח ככה הוא עשה וגם לגבי המחיר בחרתי אותו לאחר בדיקה שעשיתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הלל ל. תל אביב.
משוב: 10/05/2019
תיאור השירות:
תיקוני צבע אחרי עבודת חשמל גדולה והתקנה של ברז לכיור במטבח.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה מאוד, הוא איש נחמד מאוד, עמד בזמנים שקבענו וסה"כ הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלדד פויטו, בת ים.
משוב: 09/06/2019
תיאור השירות:
פריצת דלת פלדלת, החלפת צנרת בבית בעקבות פיצוץ ופתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
שירות נהדר! הוא הגיע בזמן מהרגע להרגע כמה פעמים. עשה הכל בצורה מקצועית ושקטה. הוא בא ועזר גם בדברים שלא ביקשתי מלכתחילה והמחירים טובים והגיוניים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
א. כ. רמת גן.
משוב: 20/11/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור ביוב.
חוות דעת:
שירות מהיר אחלה בן אדם אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 07/09/2019
תיאור השירות:
עבודות אינסטלציה, צבע וטיח קטנות לאחר מעבר דירה.
חוות דעת:
ניצן אמין מאוד, ישר והגיע בזמן. נתתי לו מפתח של הבית שלי והוא החזיר אותו כשסיים. הוא עמד במחיר שקבענו, אומנם הוא לא הכי זול אבל הוא מאוד חביב ונעים הליכות. אני מעדיפה מישהו טיפה יותר יקר אבל שאמין ועושה עבודות במגוון תחומים מאשר מספר בעלי מקצוע שיותר זולים. כמובן שממליצה :)
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 9 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק