מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
משה
ציון כללי:
9.63
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.68
מחיר 9.33
איכות 9.50
דירוג כללי 9.63
התפלגות

מחושב על 19 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אורן אונגר, תל אביב.
משוב: 12/07/2019
תיאור השירות:
התקנה של מזגן עילי 2.5 כוח סוס של חברת פאייר.
חוות דעת:
הוא מאד השתדל אך לאחר ההתקנה התברר שהיתה טעות בהתקנה, קראתי לו שוב- הוא לקח אחריות וחזר לתקן. בנוסף הוא ניסה לשחק קצת עם המחיר אבל עצרתי אותו.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
נעמי ויצחק שעוי, ראשון לציון.
משוב: 25/03/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי 2 כ"ס של חברת פמילי, כולל חציבת קיר להתקנת מנוע.
חוות דעת:
איש ברמה מאוד גבוהה, אדיב ברמה מאוד גבוהה, פשוט תותח על. לא פגשתי בעל מקצוע כזה, מה שמבקשים הוא עושה ולא שובר או הורס, עושה את העבודה עד הסוף כולל פינישים טובים. המחיר שלו מצוין והכל אצלו מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גרגורי רשקביץ, חולון.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
פירוק מזגן ישן והתקנת מזגן 2.5 כוח סוס.
חוות דעת:
היה פשוט נהדר! הוא אדם מאוד אדיב, מקצועי, אבל עשה הכל ממש פיקס. אמנם הוא עבד בצורה איטית אבל הכל נעשה במדייק. הוא ווידא שהכל בסדר ובאמת היה מאוד נחמד, רגוע, נעים הליכות והכי חשוב מקצועי. ראו שהוא עוסק בתחום כבר שנים רבות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי מ, בת ים.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגנים.
חוות דעת:
איש מאד חמוד ומקצועי שאין דברים כאלו. רק דברים טובים יש לי לומר עליו. ברגע שהוא מתקין אני יודע שאין לי מה לדאוג והוא לא צריך לחזור אלי לכל מיני תקלות קטנות כי הן לא קיימות :) עד עכשיו לא הצטערתי בגללו ועבדנו איתו הרבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב ., בת ים.
משוב: 21/04/2019
תיאור השירות:
הזזת מזגן ממקום למקום.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, בחור מאוד נחמד.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רון שכטר, גבעתיים.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי של חברת אלקו.
חוות דעת:
משה הגיע בפעם הראשונה וחשבנו שהמזגן לא עובד בגלל סתימה רצינית בסוללה. הוא ניקה אותה והיה נראה שהבעיה נפתרה. מאוחר יותר הוא התחיל שוב לטפטף, התקשרתי למשה והוא הגיע ביום למחרת. הבן שלי היה בבית והוא אמר לי שמשה עשה עבודה רצינית מאוד ולא גבה תשלום נוסף. עכשיו ברוך השם טפו טפו טפו המזגן עובד כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרן חיון, רמת גן.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
תיקן נזילה במזגן.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי כץ, תל אביב.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
נסיון לתיקון דליפה ממזגן.
חוות דעת:
משה היה מצוין. הוא אבחן שיש דליפה של גז מהמזגן וניקה את הרשתות והפילטרים, אך מכיוון שזה לא עזר הוא אמר שלא כדאי לתקן כי למצוא את הדליפה זה יהיה סיפור יקר. אז הוא אפילו לא לקח עלות. הכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנה יונאי, רמת גן.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! איבחן בתוך זמן קצר את הבעיה, פתר אותה במהירות וגבה מחיר נמוך יחסית. בקיצור שווה כל רגע וכל שקל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמואל שועה, תל אביב.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן.
חוות דעת:
משה התקין לי מזגן חדש במקום מזגן שלא היה כדאי לתקנו, עשה עבודה מצוינת. מקצוען ואנושי. ממליץ עליו לכל מי שהמזגן שלו היתקלקל.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 19 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק