מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
משה
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.74
מחיר 9.50
איכות 9.47
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 31 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שחר ברוקס, תל אביב.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילת מים במזגן עילי.
חוות דעת:
משה היה מצוין! עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יוסי כץ, תל אביב.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
נסיון לתיקון דליפה ממזגן.
חוות דעת:
משה היה מצוין. הוא אבחן שיש דליפה של גז מהמזגן וניקה את הרשתות והפילטרים, אך מכיוון שזה לא עזר הוא אמר שלא כדאי לתקן כי למצוא את הדליפה זה יהיה סיפור יקר. אז הוא אפילו לא לקח עלות. הכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמואל שועה, תל אביב.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן.
חוות דעת:
משה התקין לי מזגן חדש במקום מזגן שלא היה כדאי לתקנו, עשה עבודה מצוינת. מקצוען ואנושי. ממליץ עליו לכל מי שהמזגן שלו היתקלקל.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן אונגר, תל אביב.
משוב: 12/07/2019
תיאור השירות:
התקנה של מזגן עילי 2.5 כוח סוס של חברת פאייר.
חוות דעת:
הוא מאד השתדל אך לאחר ההתקנה התברר שהיתה טעות בהתקנה, קראתי לו שוב- הוא לקח אחריות וחזר לתקן. בנוסף הוא ניסה לשחק קצת עם המחיר אבל עצרתי אותו.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
מרק אורוטופדיה, תל אביב.
משוב: 18/02/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן מיני מרכזי עבור עסק.
חוות דעת:
היה מאד נחמד ומאד אמין. נתן שירות בסדר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועם גיא, חולון.
משוב: 08/11/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל של חברת טורנדו עם 1.5 כח סוס.
חוות דעת:
משה היה ממש אחלה, הגיע אליי בזמן ועשה עבודה יפה מאוד. אני ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר אלון, רמת גן.
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
התקנת שני מזגנים של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה, מקצועי מאוד, אמין, יסודי והוא עשה עבודה טובה. אני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב שקד, בת ים.
משוב: 03/11/2019
תיאור השירות:
התקנת שלושה מזגנים עיליים של חברת אלקטרה והייר.
חוות דעת:
השירות היה טוב, משה היה נחמד ומקצועי. עשר בכל הפרמטרים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל ביבס, רמת גן.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
תיקון של נזילה במזגן עילי.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא היה מקסים ואני מציינת אותו לטובה בדייקנות שלו. הוא השקיע וניקה אחריו. היה קשוב ואדיב. הוא לא הצליח לתקן את התקלה בפעם הראשונה אז הגיע שוב לתקן. עשה עבודה מקצועית. המחיר היה מעט יקר לדעתי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אילן גל, פתח תקווה.
משוב: 18/10/2019
תיאור השירות:
תיקון 3 מזגנים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! שלושה מזגנים הפסיקו לעבוד כנראה עקב סופת ברקים. הוא איתר את התקלה ואיפס את המזגנים. היה בסדר גמור וגבה מחיר הוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 31 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק