מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בועז
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.84
מחיר 9.71
איכות 9.82
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שרה אבן, ירושלים.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
הכנת דירה לבדיקה מטעם חברת החשמל.
חוות דעת:
צר לי! הוא הגיע בפעם הראשונה וכביכול הכין את הדירה לטסט וזה לא פעל כהלכה, חברת החשמל מצאו ליקויים ואמרו שאני צריך לעשות הכנה שוב ובדיקה נוספת. בועז התחיל לריב עם איש חברת החשמל ואמר שהוא לא חוזר להכנה נוספת אלא אם כן אני משלם לו עוד כסף, הוא אפילו לא ענה לי לטלפונים אם אני לא אתן לו כסף על זה גם כן, הוא עזב את העבודה באמצע והלך. לא התווכחתי איתו על המחיר שביקש אפילו שבעיניי הוא היה מוגזם ביותר ואני ממש ממש מצטער שלקחתי אותו. לא מומלץ בכלל!
איכות
0
מחיר
0
זמנים
0
יחס
0
0
כללי
גירסאות
סגור
אורית הרוש, ירושלים.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
איתור קצר חשמלי במזגן עילי.
חוות דעת:
בועז הגיע ממש מהר, איתר את מקור הקצר עם מכשיר, נחמד, הסביר מה הבעיה, נראה מקצועי, הפנה אותנו לבעל מקצוע שיכול לטפל בבעיה והוא היה בסדר סך הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלעד ירון, ירושלים.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מורכב של קצרים בשקעים והתקנת גופי תאורה.
חוות דעת:
היה מצוין, מחיר הוגן לעבודה שביצע, מחוייב. כל הכבוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדיאל בוטבול, ירושלים.
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
החלפת 3 שקעים וחיזוק שקעים רופפים.
חוות דעת:
היה סבבה, אני מרוצה מהשירות. הוא עמד בזמנים ועשה עבודה מאוד מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדס ר. ירושלים.
אשרור: 28/04/2019
משוב: 26/02/2019
תיאור השירות:
טיפול בחוטי חשמל חשופים והתקנת מנורת לד.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חי כהן, ירושלים.
משוב: 24/04/2019
תיאור השירות:
תיקון מפסק דוד מים חשמלי בדירה.
חוות דעת:
בועז היה על הכיפאק, הגיע תוך יום בחול המועד, עבד מהר וכמו שצריך, מקצועי, נחמד ואני מרוצה ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאה א. ירושלים.
אשרור: 22/04/2019
משוב: 17/02/2019
תיאור השירות:
בדיקה מקיפה של מערכת החשמל.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לימור ר. ירושלים.
משוב: 17/04/2019
תיאור השירות:
תיקן לוח החשמל, החלפת שעון שבת בלוח והתקנת ספוטים.
חוות דעת:
הוא היה אדיב מאד, הגיע מהר, תיקן מהר את התקלה וסייע לנו בתקשורת עם חברת החשמל. הוא היה זמין מאד לשאלות ותיאומים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד א. ירושלים.
משוב: 17/04/2019
תיאור השירות:
תיקון תאורה במאוורר תקרה, איתור קצר והחלפת מתג תאורה.
חוות דעת:
היה מצוין! לדעתי המחיר והשירות מעולים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף גולן, ירושלים.
אשרור: 31/03/2019
משוב: 28/02/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי אבחון בעיה בסטארטר.
חוות דעת:
התקשרתי אליו והסברתי לו את הבעיה, הוא ביקש ממני לצלם לו את הסטארטר ושאל אותי שאלות מכוונות. הוא ממש עזר לי והיה נחמד בלי להגיע ובלי לשלם לו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 222 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק