מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמחה
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.79
מחיר 9.59
איכות 9.72
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אורית רזפורקר, הרצליה.
אשרור: 06/03/2019
משוב: 03/01/2019
תיאור השירות:
בדיקת דירה לפני ביקורת של חברת החשמל.
חוות דעת:
הוא איש מקסים! הוא עבד בצורה טובה וסידר הכל אחריו לקראת הביקורת, הוא מאוד מקצועי ועמד בזמנים, פשוט איש אדיב ונעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
לימור י, רמת השרון.
משוב: 23/10/2018
תיאור השירות:
תיקון מנורת דימר בחדר ילדים.
חוות דעת:
לאחר שהבריז לי פעמיים והתנצל מכל הלב הגיע בזמן ועשה עבודה מצויינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר טולדנו, הרצליה.
משוב: 03/05/2018
תיאור השירות:
החלפת פחת.
חוות דעת:
הוא היה סבבה, עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איל פ. הרצליה.
משוב: 26/03/2018
תיאור השירות:
התקנת גופי תאורה, שקעים ומאוורר תקרה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן א. יהוד.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר ותקלה בארון חשמל.
חוות דעת:
נעזרנו בשמחה והוא היה פשוט מעל ומעבר! הגיע בהתראה של שעה בשעת ערב מאוחרת, איתר במהירות את התקלה ופתר אותה. בנוסף הוא גם היה נעים ובאמת הוא אחלה בן אדם, אין לי ספק שניעזר בשירותיו גם בהמשך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עו"ד אורטל ז. ראשון לציון.
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
חיזוק של שקעים, התקנת טלוויזיה והתקנת מראה.
חוות דעת:
היחס שלו מדהים, יחס אנושי, אכפתי, הוא עזר לאישה ערירית שהייתה צריכה את עזרתו והוא עשה עבודה מצוינת ומכל הלב. הוא עשה את העבודה כמחווה וללא עלות.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנית ישראלוב, פתח תקווה.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
החלפת ממסר פחת.
חוות דעת:
היה ממש שירותי, בא ביום שישי ותקתק את העבודה. אני ממליצה עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטלי קוסייב, קרית אונו.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר מורכב.
חוות דעת:
פתר את זה צ'יק צ'ק, היה אדיב הסביר לנו הכל והמחיר היה סבבה. שמרנו את המספר שלו לפעם הבאה וגם המלצתי אליו לעוד מישהי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור ש. תל אביב.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
החלפת שקעים שרופים כולל חיווט, החלפת ממסר פחת תקני והחלפת שקע כולל מתג תאורה.
חוות דעת:
השירות שלו היה מדהים, מעולם לא נתקלתי בשירות טוב יותר! עשה ממש מעל ומעבר למצופה מהרבה בחינות. עשה עבודה מאוד מקצועית, בדק הכל. בנוסף, אחרי שהוא סיים את העבודה לא היינו בטוחים אם צריך להחליף את אחד השקעים שחופף לשקע שנשרף, הוא החליף אותו ועשה מעבר. הוא גם ניקה וסידר אחריו בסיום העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפתח נוימן, רמת גן.
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
התקנת גוף תאורה.
חוות דעת:
שמחה היה 10! נחמד, מקצועי, אכפתי, המחיר היה טוב ואני ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 305 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק