מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ויקי
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.92
מחיר 9.55
איכות 9.83
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 12 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
חן גרינברג, רמת גן.
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
בדיקת דליפה ומילוי גז במזגן של רכב מסוג יונדאי.
חוות דעת:
הם היו מאד מקצועיים, הוא עשה לי בדיקה ללא עלות, הסביר לי מהן האפשרויות והמליץ לי למלא את הגז. המחיר היה הוגן וטוב. מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יוסי שמע, רמת גן.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מערכת חשמלית ברכב מסוג הונדה אקורד.
חוות דעת:
ויקי הפנה אותי לבחור בשם ברנס שהיה טוב מאוד! פשוט מצוין, הוא פתר לי בעיה שהרבה לא הצליחו לפתור, ציפיתי למחיר יותר גבוה ממה שלקח, הייתי מרוצה מאוד ומגיע לו בהכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס פרנק, רמת גן.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
התקנת נורה ברכב מסוג יונדאי.
חוות דעת:
היה מצוין, הגעתי אליו כדי להחליף מנורה ברכב. ויקי נתן לי שירות מאוד אדיב, יצאתי מאוד מבסוט.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מקס שסטקוב, רמת גן.
משוב: 01/11/2019
תיאור השירות:
ניתוק לקודן שהתקלקל, תיקון לידית ווישרים ברכב מסוג TOYOTA COROLLA שנת 2005.
חוות דעת:
אני חושב שויקי הוא בעל מקצוע נהדר! בן אדם הוגן ושקוף שעושה יופי של עבודה. אני ממש מרוצה שנעזרתי בו וממליץ עליו לכולם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קנט קרטר, רמת גן.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
החלפת סטרטר ברכב מסוג שברולט קרוז.
חוות דעת:
הוא מאוד אמין, אני ממליץ עליו בחום. תמיד עומד בזמנים. עושה עבודה טובה ואני סומך עליו בעיניים עצומות. מקבל ממנו שירות כבר מעל לשנתיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
יוסי בן משה, בני ברק.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
מילוי גז ותיקון למזגן ברכב מסוג לקסוס.
חוות דעת:
אני חושב שהוא מצוין, הוא בעל מקצוע מעולה שנותן שירות טוב. עמד בזמנים שקבענו. אני מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דליה קרני, רמת גן.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
תיקוני חשמל ופחחות ברכב קיה.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, הוגן למדי, טיפל בכל מה שצריך. זו לא הפעם הראשונה שאנו נעזרים בו, אנחנו הולכים אליו בכל פעם שיש לנו בעיה. הוא נדיב ותמיד מוכן להיענות באופן מידי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
שרינה ג. ראשון לציון.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת שלבים סגורים של מיזוג האוויר ברכב.
חוות דעת:
הוא היה כל כך הוגן וכנה, עשה עבודה מצוינת אפילו לא גבה ממני תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסף ירחי, אלעד.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן לרכב מסוג FORD FOCUS שנת 2014.
חוות דעת:
אני לקוח קבוע של ויקי, הוא כבר התקין לי מזגנים ב3 הרכבים האחרונים שהיו לי ואני מאוד מרוצה מהשירות שהוא נותן לי לאורך השנים. סוס מנצח לא מחליפים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לימור שלהב, תל אביב.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
מילוי גז עבור מזגן באוטו.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, מגיע לו עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 12 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מיזוג אוויר וחשמל לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק