מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איציק
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.72
מחיר 9.49
איכות 9.84
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אור ג. חולון.
משוב: 29/06/2020
תיאור השירות:
פירוק והתקנה של ארונות, מראות, תאורה וברז בחדר אמבטיה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה ממש מצוין, הוא עשה עבודה מאוד טובה ואיכותית, המחיר היה טיפה יקר לדעתי אבל הוא שווה את העבודה, הוא ממש מקצועי ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ניר ק. חולון.
אשרור: 22/04/2020
משוב: 01/12/2019
תיאור השירות:
תלייה והתקנת וילונות.
חוות דעת:
שירות הרבה מעל למצופה. אדיבות ומקצועיות ברמות הגבוהות ביותר. דוגמא ומופת לכל נותני השירות ואנשי המקצוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת ב. חולון.
משוב: 13/01/2020
תיאור השירות:
תליית טלוויזיה על הקיר וקיבוע שידות לקיר.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב שמם, בת ים.
אשרור: 01/01/2020
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
התקנת מדף לממיר של הטלויזיה, עבודת חשמל ועוד כמה דברים קטנים.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :) איציק בחור הגון וישר, מקצועי מאוד, יודע לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר, ממליץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דינה ישראל, בת ים.
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
תליית טלוויזיה.
חוות דעת:
מדהים פשוט אין מילים! בחור שירותי מאוד, סבלני, עד שהכל לא היה פיקס הוא לא עזב. פשוט אין דברים כאלה! אני ממליצה עליו לכולם, הוא יודע את העבודה, מקצועיות, אמינות, שירות וסבלנות. כל מה שצריך לנותן שירות. פשוט תותח. 10 מ-10 ללא ספק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר חולי, חולון.
אשרור: 07/12/2019
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
התקנת 3 טלוויזיות.
חוות דעת:
הוא פשוט בנאדם מקסים, הייתי צריך משהו דחוף כי הבריזו לי אז צלצלתי אליו בלילה, הוא הגיע למחרת בבוקר מוקדם, סידר את הכל. בחור אמין, מקצועי, לא יקרן לדעתי. באמת משהו נדיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי ארווס, חולון.
משוב: 04/11/2019
תיאור השירות:
טיוח דירה עם נזקי שריפה.
חוות דעת:
וואו, הוא פשוט היה מדהים! התקשרתי לכמה בעלי מקצוע על מנת לעזור לאישה מבוגרת מאוד שאני מכיר שנשרף לה בית. היא הייתה צריכה טיוח וצביעה מחדש ואין לה איך לממן את זה. דיברתי עם שני בעלי מקצוע שאחד מהם היה איציק. הוא היה פשוט מעולה, הגיע עם בעל המקצוע השני ביום שלפני העבודה כדי לראות את הדירה ולהעריך כמה חומרים יצטרכו. אנחנו אירגנו את החומרים והם עשו את כל העבודה בהתנדבות מלאה! הגיעו בזמן שקבענו ושיתפו פעולה בניהם. אין לי מילים עליהם! אין אנשים כאלה יותר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמרית ויינשטין, בת ים.
משוב: 11/10/2019
תיאור השירות:
התקנת גדר לכלבה בתוך בית.
חוות דעת:
איציק היה ממש בסדר, הגיע לעבודה בזמן, חשבתי שהגדר תהיה יותר יציבה אבל נראה שהעבודה שלו טובה וגם הזמינות שלו מעולה!
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גיא הראל, בת ים.
אשרור: 28/08/2019
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
התקנת מחסום חניה.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהשירות. הוא עמד בזמנים ולדעתי המחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמרית קצב, חולון.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
שיפוץ אמבטיה שהיתה מלאה בעובש.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אחלה שירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 323 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק