מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אילן
ציון כללי:
8.90
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.28
זמנים 9.62
מחיר 8.28
איכות 9.00
דירוג כללי 8.90
התפלגות

מחושב על 29 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מיקי זילברשטיין, חיפה.
משוב: 22/07/2019
חוות דעת:
שירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר עלמני, חיפה.
משוב: 08/05/2019
תיאור השירות:
ניקוי בורות ביוב, תיקון נזילות והתקנה של ברזים.
חוות דעת:
בסדר גמור, הוא היה נחמד ומקצועי אך הדבר היחיד שביאס זה המחיר, לדעתי הוא היה קצת יקר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נתן קוסובסקי, חיפה.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימות במקלחת ובשירותים.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה יפה, מקצועית, מהירה ולא ניסה לעבוד עליי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר מ. חיפה.
משוב: 02/05/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל.
חוות דעת:
אני לא מרוצה מהשירות. היינו צריכים להחליף דוד בדירה, דיברנו איתו יום לפני הבחירות ואמר שיביא את הדוד למחרת. לא היה לו דוד בנמצא והיה צריך לחפש מקום שפתוח ביום הבחירות ולכן כנראה הביא דוד ברמה נמוכה שמחמם מאוד לאט את המים. בסופו של דבר הדוד הישן, שבן 7 שנים, עבד יותר טוב מהדוד החדש. דיברתי איתו על זה ואמר שאין לו מה לעשות. אני מרגיש שביחס למחיר ולמה שציפיתי קיבלתי תמורה מאוד נמוכה.
איכות
1
מחיר
1
זמנים
7
יחס
5
2
כללי
גירסאות
הד ונגה פאוסט, חיפה.
משוב: 23/04/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מצינור.
חוות דעת:
אילן היה בסדר גמור, הגיע בזמן ונראה שעשה עבודה טובה למרות שיש לראות איך זה היה לאורך זמן.
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מרכז שיקום, חיפה.
משוב: 04/03/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת של ניאגרה.
חוות דעת:
אנחנו ממליצים עליו, הוא היה באמת מצוין, נתן שירות אדיב ומתחשב ובנוסף התגמש במחיר.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עוזי מרקביץ, קרית טבעון.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במערכת הניקוז של הביוב.
חוות דעת:
הייתה לי נזילה לדירה של השכן וכשאילן בא לעבוד הוא עשה רושם מצוין מבחינה מקצועית. הוא החליף שני חלקים ואמר שיש לי אחריות, והבטיח שלא תהיה יותר נזילה. המחיר שביקש היה קצת גבוה בעיני אבל הוא הגיע מעכשיו לעכשיו והיה ממש על הכיפאק.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
זיו טימור, מדרך עוז.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
ניקוי בריכה חיצונית.
חוות דעת:
הוא בא מאוד מהר, היה שירותי מאוד והשלים את העבודה בצורה מלאה. עם זאת, לדעתי הוא היה קצת יקר. בסך הכל חוויה חיובית.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דורון לוי, כפר חנניה.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
איתור תיקון נזילה במרכזייה.
חוות דעת:
אילן היה מעולה, היה זמין והגיע אלי ממש מרחוק באותו הרגע ועוד ביום שבת! עשה עבודה טובה מאוד ואני מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק אדיר, קרית ביאליק.
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
הוא בא בשעה מאוחרת, בא לקראתי במחיר ובשירות והיה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 29 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק