מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דניס
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.67
זמנים 9.52
מחיר 8.98
איכות 9.73
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רובי ליטאי, חולדה.
משוב: 21/06/2020
תיאור השירות:
תיקון סדק בצינור והתקנת ווסת לחץ.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מאיר שלוש‬‎, בית שמש.
משוב: 21/06/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור בחצר.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע בזמן שקבענו, המחיר היה מעט יקר לדעתי אבל הוא עשה עבודה מצוינת ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דוד ב. בית שמש.
משוב: 08/06/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בקו ביוב של בניין.
חוות דעת:
דניס היה מצוין, הגיע מיד כשהייתי צריך, היה מקצועי ועשה עבודה מצוינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גדי גזבר, בית שמש.
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
החלפת סיפון, פתיחת סתימה ואיטום סדק בכיור באמצעות סיליקון.
חוות דעת:
שירות טוב מאוד, אני מרוצה מהעבודה שעשה אצלי, בעל מקצוע אדיב, נחמד, הגיע בזמן, מקצועי, יודע מה הוא עושה וגבה מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר חייט, בית שמש.
משוב: 26/04/2020
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יוסי בויארסקי, בית שמש.
משוב: 08/03/2020
תיאור השירות:
בדיקת צנרת.
חוות דעת:
הייתה לי סתימה בצנרת הראשית, דיברתי איתו במוצאי שבת שזה זמן שפחות אנשים עובדים. הוא הגיע אליי תוך חצי שעה, סיפק לי שירות מצוין אבל לא הצליח בסוף לפתוח את הסתימה כי זה היה מורכב מידי והיה צריך ביובית. אני מרוצה מאוד מהשירות שלו, היה נחמד מאוד, אדיב ומקצועי והוא לקח לי תשלום רק על הביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכסיי ב. בית שמש.
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור ביוב חיצוני בעקבות נזילה.
חוות דעת:
דניס היה מעולה. מהיר מאוד, כבר באותו היום נסע לבדוק את העניין ונתן הצעת מחיר. נכון לעכשיו העבודה יצאה בסדר והכל תוקן אבל המחיר הייתי אומר היה מעט גבוה. הוא היה תקשורתי ושיקף הכל.
איכות
10
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מימי אילת, מסילת ציון.
משוב: 19/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
מומלץ בחום! מקצועי, רציני והגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הודיה חביב, בית שמש.
אשרור: 01/01/2020
משוב: 29/04/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור קו מים ראשי.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתה לנו תקלה בצינור ביום שישי, למרות השעה הלחוצה היה זמין וענה ישר כשהתקשרנו, השירות היה טוב, הגיע בזמן, המחיר היה טיפה גבוהה לדעתי אבל חוץ מהעניין הזה היה מעולה!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי פוקס, צלפון.
משוב: 19/11/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
הוא היה שירותי, ומקצועי מאוד. השתדל מאוד לעשות את העבודה בצורה טובה לדעתי המחיר היה טיפה יקר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 141 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק