מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דניס
ציון כללי:
9.59
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.48
מחיר 8.91
איכות 9.72
דירוג כללי 9.59
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלכסיי ב. בית שמש.
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור ביוב חיצוני בעקבות נזילה.
חוות דעת:
דניס היה מעולה. מהיר מאוד, כבר באותו היום נסע לבדוק את העניין ונתן הצעת מחיר. נכון לעכשיו העבודה יצאה בסדר והכל תוקן אבל המחיר הייתי אומר היה מעט גבוה. הוא היה תקשורתי ושיקף הכל.
איכות
10
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
מימי אילת, מסילת ציון.
משוב: 19/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
מומלץ בחום! מקצועי, רציני והגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הודיה חביב, בית שמש.
אשרור: 01/01/2020
משוב: 29/04/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור קו מים ראשי.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתה לנו תקלה בצינור ביום שישי, למרות השעה הלחוצה היה זמין וענה ישר כשהתקשרנו, השירות היה טוב, הגיע בזמן, המחיר היה טיפה גבוהה לדעתי אבל חוץ מהעניין הזה היה מעולה!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי פוקס, צלפון.
משוב: 19/11/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
הוא היה שירותי, ומקצועי מאוד. השתדל מאוד לעשות את העבודה בצורה טובה לדעתי המחיר היה טיפה יקר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אביעד משולם, כפר אוריה.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
החלפת גומיות בניאגרה.
חוות דעת:
דניס היה בסדר גמור, ביצע את העבודה בצורה טובה, מקצועי, אדיב ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוחאי כהן, כפר מנחם.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה ע"י מכונה חשמלית.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הגיע בזמן, שאל שאלות מקצועיות, נראה שהוא מבין עניין, עבד מאוד זריז ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ולדימיר שרגא, כסלון.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה מטבח.
חוות דעת:
שירות מעולה, הכל היה בסדר. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה ברמה גבוהה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלה אהרונוב, בית שמש.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הגיע בזמן כמו שהוא אמר, הצליח לפתור את הבעיה והמחיר היה בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל י. טל שחר.
משוב: 08/05/2019
תיאור השירות:
איתור נזילות.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ואני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מוטי זס, בית שמש.
משוב: 29/04/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור שמוביל לניאגרה.
חוות דעת:
הוא פתר את התקלה אבל המחיר שגבה היה מוגזם בעיני, החלק שהחליף הוא מאוד זול בחנות והוא עבד ממש דקות ספורות. העבודה בוצעה כמו שצריך אבל הוא גם לא הביא מסמך אחריות שאני זקוק לו.
איכות
10
מחיר
4
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 132 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק