מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דניס
ציון כללי:
9.59
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.45
מחיר 9.09
איכות 9.71
דירוג כללי 9.59
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ולדימיר שרגא, כסלון.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה מטבח.
חוות דעת:
שירות מעולה, הכל היה בסדר. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה ברמה גבוהה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלה אהרונוב, בית שמש.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הגיע בזמן כמו שהוא אמר, הצליח לפתור את הבעיה והמחיר היה בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל י. טל שחר.
משוב: 08/05/2019
תיאור השירות:
איתור נזילות.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ואני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מוטי זס, בית שמש.
משוב: 29/04/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור שמוביל לניאגרה.
חוות דעת:
הוא פתר את התקלה אבל המחיר שגבה היה מוגזם בעיני, החלק שהחליף הוא מאוד זול בחנות והוא עבד ממש דקות ספורות. העבודה בוצעה כמו שצריך אבל הוא גם לא הביא מסמך אחריות שאני זקוק לו.
איכות
10
מחיר
4
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
הודיה חביב, בית שמש.
משוב: 29/04/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור קו מים ראשי.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתה לנו תקלה בצינור ביום שישי, למרות השעה הלחוצה היה זמין וענה ישר כשהתקשרנו, השירות היה טוב, הגיע בזמן, המחיר היה טיפה גבוהה לדעתי אבל חוץ מהעניין הזה היה מעולה!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי שפירא, נחושה.
משוב: 14/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בבור ביוב בגינה פרטית.
חוות דעת:
השירות היה טוב, עבדו נקי, בסדר גמור, מקצועיים, באו בזמן, מהירים, עשו עבודה טובה ואני מרוצה מהם.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
‫משה אמיתי‬‎, בית שמש.
משוב: 12/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
השירות היה בסדר, הוא מעט איחר אבל עשה את העבודה בלי יותר מדי שאלות ותקתק אותה.
איכות
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טטיאנה אילוז, בית שמש.
משוב: 10/03/2019
תיאור השירות:
תיקון שתי נזילות באסלות סמויות.
חוות דעת:
הוא מאוד מקצועי, פחות או יותר עמד בזמנים שנקבעו ומצא פתרונות שהוזילו לי את התיקון. אני מאוד מרוצה, המחיר יקר יותר אבל הוא עושה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אורי מזורובסקי, בית שמש.
משוב: 21/02/2019
תיאור השירות:
עבודות אינסטלציה רבות בכל הבית הכוללות הכנת תשתית למכונת כביסה, סידור צנרת במטבח, החלפת אסלה, פירוק ארונות ישנים והרכבת ארונות חדשים וסידור נקודות מים חדשות בדירה.
חוות דעת:
דניס עושה עבודה מעולה. אני מאוד מרוצה, אין לי בכלל תלונות. אני לא רגיל לבעל מקצוע הגון כלכך אז אני מאוד מופתע לטובה. הוא עושה באמת עבודה גדולה מאוד, הוא מקפיד על זמנים, והמחיר נראה הוגן להיקף העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורם אליאס, מסילת ציון.
אשרור: 04/09/2018
משוב: 31/05/2018
תיאור השירות:
נסיון למציאת ריח רע מהמקלחת.
חוות דעת:
האמת שלא הייתי כל כך מרוצה. ראשית לא הגיע בזמן שנקבע . בשיחה איתו פשוט שכח להגיע, אך יש לציין שהגיע באותו יום למרות שהשעה היתה מאוחרת . בסופו של דבר לא הצליח למצוא את הגורם לריח הרע שעולה במקלחת ובחדר כביסה.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
7
יחס
7
7
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 106 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק