מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דניס
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.72
זמנים 9.48
מחיר 9.07
איכות 9.73
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלכס סירוטה, ירושלים.
משוב: 08/10/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
בתאל אלמיהו, ירושלים.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים בבית וצילום צנרת.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי. הוא ענה לי במהירות, השירות היה אדיב ונוח. הוא התקשר להודיע שקצת מאחר, עבד זריז, נקי ומסודר. לדעתי המחיר קצת יקר אך העבודה היתה מעולה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפאל י. ירושלים.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת לחץ מים בדירה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! בדק את האפשרות לזה שזה יהיה ברמת הבניין ולא ברמת הדירה, כתב לנו חוות דעת, התקדמנו לפי העצה שלו, זה אכן הסתדר והוא היה אדיב מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סוזן אלפסי, ירושלים.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה.
חוות דעת:
היה ממש מעולה. הוא התנהג מאוד יפה, עשה עבודה יפה, הוא בא בזמן שקבענו והיינו מאוד מרוצים. הוא גם סיים את העבודה יחסית מהר עם מצב של נזילה מאוד רצינית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרי ש. ירושלים.
משוב: 23/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה מצויין! אני מאד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה שעיה, ירושלים.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת ביתית.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
7
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה שפי, ירושלים.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
איטום נזילה בצינור מטבח והתקנת ברז באמבטיה.
חוות דעת:
דניס היה מאוד הגון ועזר לנו למקד ולהגדיר את הבעיה במטבח. הנזילה גרמה לרטיבות בין השיש והארונות לקיר והוא נתן לנו חוות דעת מאוד מקצועית לאיך לייבש את הרטיבות ולנקות את האזור. הוא היה מאוד גמיש בשעות ואנחנו מרוצים.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירז שפר, ירושלים.
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז במכונת כביסה.
חוות דעת:
דניס היה ממש נחמד. קבענו לשעה 19:00 והוא הקדים, הוא פתר את הבעיה ממש מהר, היה מקצועי וממש עזר לנו :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסף ש. ירושלים.
אשרור: 27/06/2019
משוב: 30/05/2018
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום (פלאנג׳) ותרמוסטט בדוד וניקוי.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הקשר היה בסדר, העבודה כנראה בסדר - לא יכולתי לבדוק בעצמי האיכות אבל היא בוודאות נעשתה. מאוחר יותר שמתי לב כשעליתי לבדוק לטפטוף בתחתית הדוד ושלחתי הודעה לדניס. הוא אמר שטפטוף מפורק הלחץ זה בסדר ואין בעיה עם זה. בקשתי ממנו לא להשאיר שום אשפה על הגג ולמרות זאת הייתי צריך לפנות ״ג׳יפה״ מהדוד בעצמי אז מזה אני לא מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
מאשה פוזינה, ירושלים.
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור של מכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא עבד מהר והיה מנומס וענייני.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 111 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק