מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דניס
ציון כללי:
9.63
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.67
זמנים 9.55
מחיר 8.99
איכות 9.73
דירוג כללי 9.63
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שפרה רון, ירושלים.
משוב: 19/03/2020
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה ולשביעות רצוני. הוא הגיע בזמן שקבענו, העבודה מעט התעכבה כי לקח זמן למנגנון להגיע אבל כל מה שהיה בשליטתו היה טוב מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
סגור
אריאל זאבי, ירושלים.
משוב: 19/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בברז מטבח.
חוות דעת:
הוא היה זמין, הגיע באתו ערב ואמר מחירים מראש בטלפון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירז שפר, ירושלים.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז במכונת כביסה.
חוות דעת:
דניס היה ממש נחמד. קבענו לשעה 19:00 והוא הקדים, הוא פתר את הבעיה ממש מהר, היה מקצועי וממש עזר לנו :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה שפי, ירושלים.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
איטום נזילה בצינור מטבח והתקנת ברז באמבטיה.
חוות דעת:
דניס היה מאוד הגון ועזר לנו למקד ולהגדיר את הבעיה במטבח. הנזילה גרמה לרטיבות בין השיש והארונות לקיר והוא נתן לנו חוות דעת מאוד מקצועית לאיך לייבש את הרטיבות ולנקות את האזור. הוא היה מאוד גמיש בשעות ואנחנו מרוצים.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה שעיה, ירושלים.
משוב: 15/11/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת ביתית.
חוות דעת:
אכזבה גדולה. הוא גרם לחור בקיר של השכנה ומאז הוא לא עונה לטלפונים ורק השבוע הוא סיים את התיקון אך לא חזר לסייד בטענה שהוא שרברב ולא סייד. כדי לחסוך זמן לי ולשכנה אמרתי לו שאני אסייד לה את התיקון. הוא מסנן בטלפון, לא עומד בזמנים, לא מסיים עבודות בזמן וקובע שהוא לא סייד. חבל משום שבהתחלה היה זמין ובהמשך נעלם.
איכות
7
מחיר
5
זמנים
5
יחס
6
7
כללי
גירסאות
אלכסנדר פירטל, ירושלים.
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
החלפת שני ברזים בכניסה לדירה.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור, הוא עשה את העבודה כמו שצריך. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי לוי, ירושלים.
משוב: 29/10/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה בצינור סדוק בחדר המזווה ותיקונו.
חוות דעת:
דניס עשה עבודה מקצועית והיה נחמד, היה רק דבר אחד שהוריד לי וזה שהוא היה יקר מידי לטעמי.
איכות
10
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס סירוטה, ירושלים.
משוב: 08/10/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בתאל אלמיהו, ירושלים.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים בבית וצילום צנרת.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי. הוא ענה לי במהירות, השירות היה אדיב ונוח. הוא התקשר להודיע שקצת מאחר, עבד זריז, נקי ומסודר. לדעתי המחיר קצת יקר אך העבודה היתה מעולה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפאל י. ירושלים.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת לחץ מים בדירה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! בדק את האפשרות לזה שזה יהיה ברמת הבניין ולא ברמת הדירה, כתב לנו חוות דעת, התקדמנו לפי העצה שלו, זה אכן הסתדר והוא היה אדיב מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 146 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק