מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גיל
ציון כללי:
9.40
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.54
זמנים 9.50
מחיר 9.02
איכות 9.46
דירוג כללי 9.40
התפלגות

מחושב על 52 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רותם לשר, קרית אונו.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
החלפת סיפון ופתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
הוא מעולה מעולה! הוגן, שירותי וגבה מחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון פרץ, קרית אונו.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
חוות דעת לגבי נזילה.
חוות דעת:
הייתה לנו בעיית נזילה עם התמ"א, הוא בדק מאיפה זה הגיע ומצא את הבעיה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
קלמן ברונר, רמת השרון.
משוב: 19/02/2020
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאה משעל, רעננה.
משוב: 19/02/2020
תיאור השירות:
פירוק טוחן אשפה והתקנת סיפון וצינור ניקוז.
חוות דעת:
בסדר גמור. הוא עשה עבודה טובה והגיע בזמן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שפרה לוי, ראשון לציון.
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
היתה נזילה מהסיפון של הטוחן.
חוות דעת:
היה בסדר, אני בכללי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ולדימיר סטרוצובסקי, ראשון לציון.
אשרור: 09/02/2020
משוב: 11/10/2019
תיאור השירות:
פירוק טוחן אשפה והחלפתו לצינור רגיל.
חוות דעת:
יצאנו מרוצים!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורי שוסטין, תל אביב.
אשרור: 12/01/2020
משוב: 13/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון של ניאגרה.
חוות דעת:
גיל היה בסדר גמור. עשה עבודה טובה, עמד בזמנים ובכללי היה מצוין. ההוגנות של המחיר הייתה סבירה, משום שבהתחלה הוא נתן לי הצעה עבור התיקון של הניאגרה וכשהגיע ראה שהוא אינו בר תיקון וצריך להחליפו, אז הוא גבה ממני מחיר כפול. זה הפתיע אותי מאוד וקצת אכזב אותי שהוא לא אמר לי לפני כן שזו אפשרות. אבל חוץ מזה יצאתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שרון שחר, חולון.
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת אשר הייתה בה נזילה.
חוות דעת:
הזמנתי אותו כי הייתה נזילה אצל אבא שלי מצינור וביקשתי פשוט שימצא את מקור הבעיה ויטפל בזה. על פניו בהתחלה נראה שפתר את הבעיה, הוא החליף לי חתיכת צינור מתכת לצינור פלסטיק אבל הסתבר שזה לא פתר את הבעיה והנזילה המשיכה והוא גבה סכום כסף משמעותי. כשפניתי אליו שוב הוא חזר, הסתכל וראה שעדיין יש נזילה, אמר לי שהוא לא יכול לדעת מאיפה הנזילה ושהוא צריך לפרק בלטות ולבצע בדיקות נוספות. שאלתי אותו למה בכלל החליף צינור אם לא ידע את מקור הנזילה והתגובה שלו הייתה "אני לא קוסם". שילמתי כסף לחינם, אני מאוד כועס ומאוכזב, לראות שיש נזילה כולם יכולים אבל זה לא מעיד על המקור. אינסטלטור אחר שהגיע מצא את הבעיה תוך שעה פתר את הכל וגילה שזה בכלל עניין משותף לכל הבניין, הייתי פזיז בחוות הדעת שנתתי, מאוד מאכזב.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
0
יחס
0
0
כללי
גירסאות
אסף ג'רבי, גבעתיים.
אשרור: 15/12/2019
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור באמבטיה.
חוות דעת:
הוא איחר בחצי שעה. כשהתקשרתי אליו בזמן שקבענו הוא אמר שהוא בדיוק יוצא. המחיר שלקח על הברז החדש שהוא סיפק ועל העבודה היה יקר לדעתי! אבל בגלל הדחיפות וחוסר הזמן לא בדקתי לעומק כמה המחיר הריאלי.
איכות
8
מחיר
4
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
רמי גרבי, פלמחים.
אשרור: 10/12/2019
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
חיבור צנרת לתמי 4 ותיקונים נוספים.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד, אמין ומקצועי. היו לי בעיות נוספות והא עזר לי בשמחה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 52 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק