מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גיל
ציון כללי:
9.45
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.57
זמנים 9.54
מחיר 9.09
איכות 9.50
דירוג כללי 9.45
התפלגות

מחושב על 56 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יגאל מוניס, חולון.
משוב: 21/04/2020
חוות דעת:
היה מצוין! שרות אדיב ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון שחר, חולון.
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת אשר הייתה בה נזילה.
חוות דעת:
הזמנתי אותו כי הייתה נזילה אצל אבא שלי מצינור וביקשתי פשוט שימצא את מקור הבעיה ויטפל בזה. על פניו בהתחלה נראה שפתר את הבעיה, הוא החליף לי חתיכת צינור מתכת לצינור פלסטיק אבל הסתבר שזה לא פתר את הבעיה והנזילה המשיכה והוא גבה סכום כסף משמעותי. כשפניתי אליו שוב הוא חזר, הסתכל וראה שעדיין יש נזילה, אמר לי שהוא לא יכול לדעת מאיפה הנזילה ושהוא צריך לפרק בלטות ולבצע בדיקות נוספות. שאלתי אותו למה בכלל החליף צינור אם לא ידע את מקור הנזילה והתגובה שלו הייתה "אני לא קוסם". שילמתי כסף לחינם, אני מאוד כועס ומאוכזב, לראות שיש נזילה כולם יכולים אבל זה לא מעיד על המקור. אינסטלטור אחר שהגיע מצא את הבעיה תוך שעה פתר את הכל וגילה שזה בכלל עניין משותף לכל הבניין, הייתי פזיז בחוות הדעת שנתתי, מאוד מאכזב.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
0
יחס
0
0
כללי
גירסאות
תרזה מרחבי, חולון.
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור בשירותים בעקבות ריח רע.
חוות דעת:
הוא היה בסדר סך הכל. לאחר שסיים את העבודה נשאר הריח הרע, התקשרתי אליו וביקשתי את האחריות, הוא ביקש שאבצע כמה בדיקות קודם ואז אחזור אליו, ולבסוף לא חזרתי אליו כי הבעיה סודרה בדרך אחרת.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יוסף פפר, בת ים.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור ודוש כולל צינור.
חוות דעת:
בעל מקצוע טוב מאוד, מקצועי ועומד בזמנים.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דני באום, חולון.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הוא מאוד יסודי, מקצועי, הוא פתר את הבעיה בקלות והוא הגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבישי סגל, חולון.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילות והחלפת מסוף בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן שקבענו, היה סבלני ועשה את העבודה ביעילות ובזריזות.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
גיא סגל, חולון.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת חדשה באמבטיה ובשירותים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, איכות העבודה טובה, עבד נקי והשאיר מסודר אחריו. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאריק מורגן, בת ים.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז באמבטיה.
חוות דעת:
הכל היה מצוין! התקשר לבדוק שהכל תקין והמליץ על דברים מעבר למסגרת העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי פטל, בת ים.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור, ברז ומנגנון בניאגרה.
חוות דעת:
גיל בן אדם באמת טוב מאוד, אני מבסוט ממנו, הוא לא הולך עד שמטפל בהכל ומאוד דייקני. הוא מבצע את העבודה מכל הלב והוא בעל מקצוע משכמו ומעלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ריבה רוכברג, תל אביב.
משוב: 12/05/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח.
חוות דעת:
גיל היה בסדר גמור, הייתי מרוצה מהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 56 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק