מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גיל
ציון כללי:
9.45
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.57
זמנים 9.54
מחיר 9.09
איכות 9.50
דירוג כללי 9.45
התפלגות

מחושב על 56 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ריבה רוכברג, תל אביב.
משוב: 12/05/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח.
חוות דעת:
גיל היה בסדר גמור, הייתי מרוצה מהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורי שוסטין, תל אביב.
אשרור: 12/01/2020
משוב: 13/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון של ניאגרה.
חוות דעת:
גיל היה בסדר גמור. עשה עבודה טובה, עמד בזמנים ובכללי היה מצוין. ההוגנות של המחיר הייתה סבירה, משום שבהתחלה הוא נתן לי הצעה עבור התיקון של הניאגרה וכשהגיע ראה שהוא אינו בר תיקון וצריך להחליפו, אז הוא גבה ממני מחיר כפול. זה הפתיע אותי מאוד וקצת אכזב אותי שהוא לא אמר לי לפני כן שזו אפשרות. אבל חוץ מזה יצאתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יובל שם אור, תל אביב.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בברז מטבח שכלל החלפת צינור.
חוות דעת:
שירות טוב, הוא הגיע בזמן ופתר את הבעיה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מירה ברנר, תל אביב.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז ניל והתקנת ברז.
חוות דעת:
היה אחלה. הוא היה ממש מקצועי, זמין אבל המחיר היה קצת יקר לדעתי. הוא עשה עבודה טובה ואני מרוצה.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אסף ג'רבי, גבעתיים.
אשרור: 15/12/2019
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור באמבטיה.
חוות דעת:
הוא איחר בחצי שעה. כשהתקשרתי אליו בזמן שקבענו הוא אמר שהוא בדיוק יוצא. המחיר שלקח על הברז החדש שהוא סיפק ועל העבודה היה יקר לדעתי! אבל בגלל הדחיפות וחוסר הזמן לא בדקתי לעומק כמה המחיר הריאלי.
איכות
8
מחיר
4
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
אלישבע רואש, רמת גן.
אשרור: 10/11/2019
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז חמת, סיפון וברז קטן במטבח.
חוות דעת:
סך הכל בסדר, הוא בא בזמן, תיקן מה שהיה צריך, הסביר וקנה את הדברים. אבל המחיר היה נראה לי קצת גבוה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יוסף פפר, בת ים.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור ודוש כולל צינור.
חוות דעת:
בעל מקצוע טוב מאוד, מקצועי ועומד בזמנים.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אבי לוינשטיין, פתח תקווה.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
איתור וכיוון נזילה בניאגרה.
חוות דעת:
היה מאוד מקצועי, פתר את הבעיה ולקח מחיר רק על ביקור. הכל עשר
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאריק מורגן, בת ים.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז באמבטיה.
חוות דעת:
הכל היה מצוין! התקשר לבדוק שהכל תקין והמליץ על דברים מעבר למסגרת העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורנה משה, בני ברק.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה ושירותים כולל התקנת צנרת.
חוות דעת:
עשה אצלי עבודה מאוד טובה, עמד בזמנים, לקח מחיר הוגן. אין לי טענות, אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 56 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק