מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איציק
ציון כללי:
9.57
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.57
זמנים 9.57
מחיר 9.50
איכות 9.57
דירוג כללי 9.57
התפלגות

מחושב על 7 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יורם באום, בת ים.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק באינטרקום הפנימי של הבניין.
חוות דעת:
הוא הגיע יום למחרת שדיברנו ובזמן, תיקן את התקלה והיה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
אלי הלר, חולון.
משוב: 03/02/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת פלדת ובדיקה של אינטרקום.
חוות דעת:
הוא מקצועי ויש לו הבנה בתחום. לדעתי המחירים הוגנים ואנחנו מאוד מרוצים.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
בועז אנגל, פתח תקווה.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון של אינטרקום בכניסה לבניין.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי, מאוד אדיב, השירות היה מהיר, הוא פתר את הבעיה מאוד מהר והמחיר היה הוגן. הוא בן אדם מאוד חמוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רם כוריאל, תל אביב.
משוב: 04/04/2019
תיאור השירות:
תיקוני מערכות אינטרקום לבניינים.
חוות דעת:
הוא עובד איתנו הרבה זמן, הוא מתקן אינטרקום בבניינים לפי הצורך. אני מקבל ממנו שירות טוב מאד. הוא תמיד זמין, מגיע לכל קריאה במהירות, לוקח מחירים נוחים ועובד במקצועיות. מרוצים ממנו בשטח!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דני פרומצנקו, סביון.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
התקנת אינטרקום שכלל התקנה של מצלמה ומסך בתוך הבית.
חוות דעת:
קיבלתי ממנו שירות מצוין. הוא היה סבלני וחיכה לנו כי היה עיקוב בזמנים שלא באשמתו. הוא התקין את הכל בצורה מצוינת, נקייה ומסודרת והכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרן ועד הבית, פתח תקווה.
משוב: 04/04/2019
תיאור השירות:
התקנה של קודן בדלת כניסה ראשית ובדלת אחורית של בנין.
חוות דעת:
הוא מצוין! אדם מאוד סימפטי, נחמד ועושה עבודה טובה ומקצועית. הוא גם תמיד זמין וקשוב ומסביר על מהות העבודה. אני מאוד מרוצה ממנו וממליצה בחום. הוא בחור מקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אודי דולב, גבעתיים.
משוב: 05/03/2019
תיאור השירות:
תחזוק מערכת אינטרקום בבניין מגורים.
חוות דעת:
היו מספר שכנים שהיו להם בעיות עם האינטרקום, צלצלתי אליו הוא הגיע לטפל בבעיה, נותן יחס אישי מצוין והוא מאוד מקצועי. אדם אמין שנחמד לעבוד איתו ופותר את הבעיות.
איכות
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 7 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי אזעקות ומצלמות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים והתקנות אזעקות ומצלמות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק