מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נתנאל
ציון כללי:
9.55
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.45
זמנים 9.89
מחיר 9.30
איכות 9.64
דירוג כללי 9.55
התפלגות

מחושב על 11 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
לי ממן, תל אביב.
משוב: 22/04/2019
תיאור השירות:
החלפת הארד דיסק והתקנת מערכת הפעלה במחשב נייד של חברת דל.
חוות דעת:
השירות היה מעולה! הוא היה זמין. תוך שעה מהרגע שהתקשרתי כבר הגיע שליח שלקח את המחשב. תוך פחות מ24 שעות זה כבר חזר אליי תקין. התקשר והסביר הכל בטלפון, המחשב עובד בובה וגם המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יהודה רחמיאן, פתח תקווה.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור תיקון מחשב נייח שלא נדלק.
חוות דעת:
הוא עזר לי דרך הטלפון לפתור כמה תקלות במחשב והיה נחמד מאוד. הוא בחור שיודע לתת שירות, אדיב, מסביר וסובלני.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדו כהן, רמת גן.
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייח.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה ממש טובה ומהירה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
אסנת סגל, פתח תקווה.
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
הזמנת ציוד והתקנת תכנות.
חוות דעת:
הוא נהדר, פותר כל בעיה, יסודי, יש לו סבלנות, יודע המון וגם יודע להסביר ללקוח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דבורה פ. רמת גן.
משוב: 03/02/2019
תיאור השירות:
החלפת הארד דיסק במחשב נייד.
חוות דעת:
מאוד מקצועי, יודע את העבודה, עזר לי מאוד, נחמד, סבלני וזמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר ר, אשדוד.
משוב: 03/01/2019
תיאור השירות:
הרכבה אישית של הארד דיסק.
חוות דעת:
הוא מבין עניין, צלצלתי אליו והוא אמר שיקבל אותי באותו הרגע בשעות הקטנות של הלילה. הגעתי אליו הביתה והוא סידר לי את הכל תוך חמש דקות, ממש צ'יק צ'ק. עשה עבודה טובה, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יבגני ג, רמת גן.
משוב: 04/12/2018
תיאור השירות:
החלפת זיכרון למחשב נייד.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. שלח אלי שליח שיאסוף את המחשב וטיפל במחשב.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
ד. ד. תל אביב.
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
החלפת הארד דיסק במחשב נייד של חברת אסוס.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור. הוא הגיע אליי לאסוף את המחשב והחזיר אותו ממש במהירות. הוא ענה על כל השאלות שלי בסבלנות וייעץ לי מה אפשר לעשות את המחשב בצורה ישרה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ע. ר. גבעתיים.
משוב: 04/12/2018
תיאור השירות:
תיקון תקלה ב-WINDOWS במחשב נייד של חברת לנובו.
חוות דעת:
אני ממליץ מאוד, הוא יוצא מגדרו כדי לעזור. הוא היה אדם נחמד ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בלוח אם במחשב נייד של חברת Dell ושחזור כל מערכת ההפעלה.
חוות דעת:
יצרתי קשר עם נתנאל כי הווינדוס במחשב לא עלה, הוא אסף ממני את המחשב באמצעות חברת שליחויות ללא תשלום. הוא סופר נחמד, מאוד יסודי, מסביר הכל והמחירים שלו הוגנים, ממש אחלה טכנאי.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 11 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק