מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
הראל
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.80
מחיר 9.61
איכות 9.76
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
הילה א. הוד השרון.
משוב: 03/08/2020
תיאור השירות:
תיקון חשמל בדוד שמש.
חוות דעת:
הראל היה בסדר גמור. הוא הגיע מהר ואמר מראש שהוא חושב שהבעיה היא בחשמל של הדוד. אישרתי לו לבצע את העבודה, וזו הייתה החלטה נכונה. הוא הביא איתו גם חשמלאי כי זו הייתה עבודת חשמל.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
רוני כהן, רעננה.
משוב: 28/07/2020
תיאור השירות:
התקנה של קולט שמש יחיד על גג.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן והתקשר לפני, נראה מקצועי מאוד, עשה עבודה נקייה ולעניין, בחור מקצועי וזריז, היה בסדר גמור :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הראל גילאון, רעננה.
משוב: 21/07/2020
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש וקולט של כרומגן.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה בסדר! בסה"כ הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ירון ברנדייס, כפר סבא.
משוב: 20/07/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. עדכן אותי בכל שלב, יעיל, מקצועי והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שחר ה. רעננה.
משוב: 14/07/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד - התקנת מחליף חום סולארי של חברת כרומגן במרפסת הבית.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. השירות, העמידה בזמנים, האיכות של העבודה. הוא נתן יופי של יחס - ישב, הסביר, הראה. הכל טוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטע רונן, כפר סבא.
משוב: 12/07/2020
תיאור השירות:
החלפת חמם בדוד שמש.
חוות דעת:
הראל היה מאוד טוב והשירות מעולה. היה דייקן ויעיל, הסביר הכל והיינו מרוצים מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רעיה קרוא, הוד השרון.
אשרור: 12/07/2020
משוב: 13/05/2020
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותי ורון, כפר סבא.
משוב: 06/07/2020
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' והחלפת קולטי שמש.
חוות דעת:
הייתי מרוצה ממש מהכל. ראינו שצריך להחליף גם קולטי שמש (הם היו בני 12 שנים). הראל הגיע אחרי 3 ימים והחליף אותם בחדשים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד ג. רעננה.
משוב: 24/06/2020
תיאור השירות:
איתור מקור הבעיה למיעוט מים חמים בברזים וטיפול בתקלה שכללה פתיחת סתימה ושטיפה לצנרת של הקולט.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! אני מאד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירית ט. רעננה.
משוב: 19/06/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה במערכת מיים חמים בבנים משותף.
חוות דעת:
היו בסדר גמור ובאו פעמים אחרי שפעם ראשונה הבעיה לא נפתרה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 434 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק