מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניר
ציון כללי:
9.30
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.43
זמנים 9.49
מחיר 9.00
איכות 9.37
דירוג כללי 9.30
התפלגות

מחושב על 70 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
צחי בלומרשטיין, תל אביב.
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
הכנת תשתית למכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור! עמד בזמנים שקבענו, עשה עבודה טובה והייתי ממש מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שניר לוגסי, חדרה.
משוב: 11/10/2019
תיאור השירות:
התקנת בידה והעברת צנרת בקיר, כללה ריצוץ במקום החציבה.
חוות דעת:
ניר היה בסדר, את עבודת האינסטלציה עשה באופן טוב אך מכל עניין הריצוף שלאחר החציבה לא הייתי מרוצה. הוא הביא רצף שיעשה את זה ולאחר יום הגיע וראה את העבודה שלו, אמר שהוא עשה עבודה לא טובה ופשוט פירק את האריחים ושבר חלק מהם, הביא רצף אחר וגם את העבודה שלו הוא לא אהב, רצה לפרק גם את העבודה שלו אך אמרתי לו שזה לוקח הרבה זמן, שאין לי יותר עניין להתעסק בזה והשארנו את זה ככה.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
5
יחס
8
8
כללי
גירסאות
אלי לויאן, כפר יונה.
אשרור: 06/10/2019
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
החלפת אסלה מונובלוק.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא נחמד מאד, מקצועי ופדנט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר גלוזמן, נתניה.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז אמבטיה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
ממש מספר שעות לפני כניסת חג ראש השנה, הברז התקלקל ולא היה ניתן להתקלח כולל הילדים. החנויות היו סגורות כבר. נכנסתי למדרג וראיתי שניר קיבל המלצות רבות וגם זמינות גבוהה. התקשרתי אליו ומייד הסכים לעזור. הוא נסע לחנות באחד מהכפרים הערביים כי הכל היה סגור. והביא את הברז כולל מסמך ותעודת אחריות. החליף את הברז במהירות, מקצועיות ושירותיות. אהבתי מאוד אצלו את האמינות שהוא משדר. תודה רבה ניר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בני סבן, נתניה.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מסוף בניאגרה נסתרת והחלפת גומייה בניאגרה נוספת.
חוות דעת:
הוא היה ממש חמוד, מאוד מקצועי, הגיע בזמן ואני מאוד מרוצה מהעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צביקה בר-כוכבא, בנימינה.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור מים ראשי ושימוש במיני מחפרון לאיתור הנזילה בחצר.
חוות דעת:
העבודה הייתה טובה מאוד. ניר הוא בחור נחמד שכל מה שהוא הבטיח הוא עשה ועמד בכל מילה. בלוחות זמנים הוא דייק והמחיר היה הוגן וסביר. האיתור עצמו לא היה פשוט, עבדו אצלי שלושה אנשים במשך שעות, ולבסוף הוא תיקן את הבעיה בלי שום בעיה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאת דאר, כפר סבא.
משוב: 08/09/2019
חוות דעת:
אחלה שירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף יוסף, חדרה.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה אמין עם שירות אישי ולדעתי במחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיון פאי, נתניה.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא הגיע בזמן ואפילו הקדים קצת וחיכה לנו. הוא עשה עבודה טובה לשביעות רצוננו, ממש מקצוען אמיתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירית שטיינמן, כפר יונה.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת בחצר פרטית.
חוות דעת:
ניר היה מצוין, מאוד אכפתי, מהיר ובדק עשרים פעמיים שהכל לשביעות רצוננו, נשאר בקשר עם הסוכן ביטוח וטיפל בהכל, השאיר נקי ומסודר אחרי הבלאגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 70 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק