מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניר
ציון כללי:
9.36
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.53
זמנים 9.68
מחיר 9.05
איכות 9.50
דירוג כללי 9.36
התפלגות

מחושב על 45 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
צחי בלומרשטיין, תל אביב.
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
הכנת תשתית למכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור! עמד בזמנים שקבענו, עשה עבודה טובה והייתי ממש מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניצן גיא, חדרה.
משוב: 19/07/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור בחדר האמבטיה.
חוות דעת:
השירות היה אחלה, ניר דאג להיות איתי בקשר טלפוני ולעדכן לגבי כל דבר. הוא הגיע לעבודה בזמן והייתה לו גם זמינות טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטע עיני, רעננה.
אשרור: 17/07/2019
משוב: 15/04/2019
תיאור השירות:
החלפת סיפון מתחת לכיור ואיטום צינור ביוב של אסלה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, אנחנו מאוד מרוצים. הוא הגיע בזמן, טיפל בשתי בעיות בצד הטוב ביותר שיכל והיה מאוד הוגן במחירים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן א. נתניה.
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
החלפת פילטר ותיקון צינור קיר.
חוות דעת:
הוא מאוד נחמד וסמפטי. הגיע מהר, זה היה בערב והוא פתר לנו בעיה שלא נצטרך להישאר בלי מים בלילה. עבד מהר, מקצועי, עשה עוד דברים באותה הזדמנות וייאמר לזכותו שלא לקח הרבה כסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מייק וויליאמס, כפר סבא.
אשרור: 15/07/2019
משוב: 16/05/2019
חוות דעת:
היה מצוין! אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ספי נ. נתניה.
אשרור: 11/07/2019
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה סמויה.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד פאסי, גבעת שמואל.
אשרור: 07/07/2019
משוב: 23/04/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! ניר ענה לטלפון מיד והגיע באותו יום בשעות אחר הצהריים (ועוד באמצע חול המועד) בדיוק כמו שנוח לי. הוא היה אדיב ומהיר מאוד. בטוח שאחשוב עליו לפני אחרים לפעם הבא!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר ס. רעננה.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בכיור ובניאגרה סמויה.
חוות דעת:
עבודה נקייה, דיוק בזמנים, מחיר הוגן ומראש. אבל בשורה התחתונה לא הצליח לתקן את התקלה.
איכות
7
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סם אושרוב, קדימה-צורן.
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצנרת ברצפה שכלל תיקוני צבע.
חוות דעת:
מקצועית הוא היה נהדר ועשה את העבודה על הצד הטוב ביותר, לקח לו קצת זמן עם הביטוח וההצעת מחיר לא הייתה מדויקת כי הוא לא לקח בחשבון כמה דברים אבל הוא ניסה לעשות הכל על הצד הטוב ביותר ולסדר את זה ההצעה מול הביטוח אבל אני בטוחה שאם זה היה תלוי בו זה היה קורה מהר יותר. המחיר שלקח היה סביר מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית גורדון, הוד השרון.
אשרור: 28/06/2019
משוב: 29/04/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ צינור.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הגיע בזמן לאחר תיאום מדויק. איתר את הבעיה ופתר אותה על הצד הטוב ביותר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 45 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק