מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניר
ציון כללי:
9.29
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.49
זמנים 9.55
מחיר 8.97
איכות 9.40
דירוג כללי 9.29
התפלגות

מחושב על 78 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ברוך זוקובסקי, קדימה-צורן.
אשרור: 27/01/2020
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מתחת לכיור מטבח.
חוות דעת:
היה בסדר. הוא הגיע בזמן, היה נחמד ועשה את התיקון תוך רבע שעה.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שאול גודני, קיסריה.
משוב: 20/01/2020
חוות דעת:
היה טוב מאוד!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גיא סילמן, גבעתיים.
משוב: 13/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה.
חוות דעת:
אמינות, זמינות, מחיר טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל חדד בינדרמן, כפר סבא.
אשרור: 02/01/2020
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
הכנת תשתית להתקנת תמי 4 במטבח.
חוות דעת:
הכל היה נהדר. שלחתי לו מראש תמונות והוא דאג לקנות את החומרים המתאימים, הוא לא הלך לפני שהכל הסתדר וטופל. היה פיקס!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיתי וייזר, צור משה.
משוב: 23/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במרפסת והחלפת ברז במטבח.
חוות דעת:
ממש אחלה, מאוד ממליץ! ציון עשר. הוא עשה עבודה טובה, היה נחמד והוגן במחיר והכל היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מעין דרור, קדימה-צורן.
אשרור: 03/12/2019
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
התקנת סנן מים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יוסי לאודון, נתניה.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 13/05/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת סולארית נוזלת.
חוות דעת:
היה נהדר! עמד בלוח הזמנים, הוכיח הבנה ומקצועיות ובמחיר הוגן. בהחלט אזמין אותו שוב במקרה הצורך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יסמין שינדלר, נתניה.
אשרור: 28/11/2019
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
תיקון לחץ מים בברז במקלחת ובמטבח, החלפת פילטר ותיקון ברזי ניל.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי, זריז, שירותי, מאד נחמד ואדיב, ועבד לעניין. תמיד לא היה לי נחמד לשטוף כלים עם הזרם של הברז או להתקלח במקלחת ואחרי שהוא סידר את הזרם פשוט כייף לי! אני ממש מבסוטה, הוא הגיע בזמן והיה אחראי וזמין.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אינה קובלרציק, אבן יהודה.
משוב: 28/11/2019
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה.
חוות דעת:
לקח עלות ביקור על אבחון לא נכון של הבעיה, לא פתר את הבעיה, גרם לנו לבזבז כסף על הפתרון השגוי שהציע ובסופו של דבר נאלצנו לשלם לבעל מקצוע אחר שיתקן את הבעיה.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
0
יחס
0
0
כללי
גירסאות
רמי ענתת, חדרה.
משוב: 17/11/2019
תיאור השירות:
החלפת ברזי ניל, החלפת ברז מטבח ותיקון של אסלה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא הגיע לבית, תיקן את הדברים ועל פניו נראה בסדר גמור. הוא כבר היה אצלי פעמיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 78 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק