מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניר
ציון כללי:
9.30
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.48
זמנים 9.64
מחיר 8.95
איכות 9.54
דירוג כללי 9.30
התפלגות

מחושב על 40 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
עידו מוסרי, גאולים.
משוב: 25/06/2019
חוות דעת:
היה ממש אחלה, מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אירה טקצ, כפר יונה.
משוב: 22/04/2019
תיאור השירות:
בדיקה לצנרת בשירותים.
חוות דעת:
הגיע ובדק את המערכת פעמיים, אמר שצריך להחליף ביובית ואנחנו בחרנו לא להמשיך את התהליך בינתיים.
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
8
כללי
גירסאות
שגית לוי, כפר יונה.
משוב: 25/01/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת במקלחת
חוות דעת:
בהחלט וללא ספק הייתי ממליצה עליו, הוא מקסים ומקצועי, נתן אחלה שירות. בערב שבת היה לנו פיצוץ בצנרת והזמנו איסטלטור אחר שהגיע ואחרי שעזב התפוצץ עוד פעם אז הזמנו את ניר ורק מילים טובות ופירגונים יש לי עליו, נתן יחס מצוין, עמד בזמנים, המחיר היה אחלה והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורלי אבשלום, כפר יונה.
משוב: 23/01/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה. ניר בא בזמן, היה אמין וגם המחירים לדעתי נוחים. אם יש לי בעיה אני ישר מתקשרת אליו. הוא גם הדריך אותי פעם בטלפון כדי לתקן בעיה קטנה שאמר שאנחנו יכולים לתקן בעצמנו בלי איש מקצוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב גיורא, כפר יונה.
משוב: 21/12/2018
תיאור השירות:
שיפוץ אמבטיה הכולל החלפת צנרת בבית פרטי.
חוות דעת:
ניר היה מצוין, עשה עבודה ברמה גבוהה, זרם איתנו בשינויים, נחמד, הגיע בזמן ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוגב לבל, כפר יונה.
משוב: 20/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
הוא אחד האנשים המקצוענים. הגיע, דיבר איתי ,התקשר לשאול יום אחרי זה אם הבעיה טופלה. אני ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
דוד יחזקאל, כפר יונה.
משוב: 20/12/2018
תיאור השירות:
תיקון צנרת בבית פרטי.
חוות דעת:
הוא מצויין, בחור מקצוען, מעולה, אמין. ממש כל התכונות הטובות שיש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי אבני, חדרה.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת בעיה בצנרת עקב זרם חלש של ברז מקלחת.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! בעל המקצוע אמר שאין צורך לעשות עבודה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דוד הרלינג, ירושלים.
משוב: 16/06/2019
חוות דעת:
מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נורית ארקה, חדרה.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בברז בדוד שמש.
חוות דעת:
התרשמתי ממנו לטובה, הוא מקצועי ומגיע בזמן, היה נחמד, מסביר וסובלני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 40 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק