מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניר
ציון כללי:
9.30
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.43
זמנים 9.49
מחיר 9.00
איכות 9.37
דירוג כללי 9.30
התפלגות

מחושב על 70 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלי לויאן, כפר יונה.
אשרור: 06/10/2019
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
החלפת אסלה מונובלוק.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא נחמד מאד, מקצועי ופדנט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

אינסטלטורים נוספים באזור צורן-קדימה-פרדסיה

אירית שטיינמן, כפר יונה.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת בחצר פרטית.
חוות דעת:
ניר היה מצוין, מאוד אכפתי, מהיר ובדק עשרים פעמיים שהכל לשביעות רצוננו, נשאר בקשר עם הסוכן ביטוח וטיפל בהכל, השאיר נקי ומסודר אחרי הבלאגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל לפקו, כפר יונה.
משוב: 25/08/2019
חוות דעת:
היה ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה ממן, כפר יונה.
משוב: 13/08/2019
חוות דעת:
שירות מעולה!!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מעין דרור, קדימה-צורן.
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
התקנת סנן מים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סם אושרוב, קדימה-צורן.
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצנרת ברצפה שכלל תיקוני צבע.
חוות דעת:
מקצועית הוא היה נהדר ועשה את העבודה על הצד הטוב ביותר, לקח לו קצת זמן עם הביטוח וההצעת מחיר לא הייתה מדויקת כי הוא לא לקח בחשבון כמה דברים אבל הוא ניסה לעשות הכל על הצד הטוב ביותר ולסדר את זה ההצעה מול הביטוח אבל אני בטוחה שאם זה היה תלוי בו זה היה קורה מהר יותר. המחיר שלקח היה סביר מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידו מוסרי, גאולים.
משוב: 25/06/2019
חוות דעת:
היה ממש אחלה, מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירה טקצ, כפר יונה.
משוב: 22/04/2019
תיאור השירות:
בדיקה לצנרת בשירותים.
חוות דעת:
הגיע ובדק את המערכת פעמיים, אמר שצריך להחליף ביובית ואנחנו בחרנו לא להמשיך את התהליך בינתיים.
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
8
כללי
גירסאות
שגית לוי, כפר יונה.
משוב: 25/01/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת במקלחת
חוות דעת:
בהחלט וללא ספק הייתי ממליצה עליו, הוא מקסים ומקצועי, נתן אחלה שירות. בערב שבת היה לנו פיצוץ בצנרת והזמנו איסטלטור אחר שהגיע ואחרי שעזב התפוצץ עוד פעם אז הזמנו את ניר ורק מילים טובות ופירגונים יש לי עליו, נתן יחס מצוין, עמד בזמנים, המחיר היה אחלה והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורלי אבשלום, כפר יונה.
משוב: 23/01/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה. ניר בא בזמן, היה אמין וגם המחירים לדעתי נוחים. אם יש לי בעיה אני ישר מתקשרת אליו. הוא גם הדריך אותי פעם בטלפון כדי לתקן בעיה קטנה שאמר שאנחנו יכולים לתקן בעצמנו בלי איש מקצוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 70 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק