מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניר
ציון כללי:
9.18
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.34
זמנים 9.40
מחיר 8.86
איכות 9.25
דירוג כללי 9.18
התפלגות

מחושב על 74 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עדי כהן, הוד השרון.
אשרור: 29/10/2019
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
החלפת אמבטיית ביוב שכללה החלפת צינור וכיסוי בבטון.
חוות דעת:
היה מעולה! ניר עשה עבודה טובה ומקצועית. הוא השאיר אחריו נקי והיה שירותי ביותר. הוא חזר בשעות את הערב עם טנדר ואסף את כל הזבל. אני מאוד מרוצה מהשירות וממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דיאנה לוי, כפר סבא.
אשרור: 24/10/2019
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
טיפול בלחץ מים בבית כולל החלפת ברזים.
חוות דעת:
הכל היה מצוין! הוא בחור אדיב, בא בזמן ועבד במקצועיות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ליאת דאר, כפר סבא.
משוב: 08/09/2019
חוות דעת:
אחלה שירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד כהן, רעננה.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצנרת מים 30 מטר.
חוות דעת:
שירות מעולה, הוא אדם טוב, הגיע בזמן והיה מאוד נחמד. הוא עשה את העבודה במקצועית למרות שלא הגיע עם כל הציוד הנדרש והוא היה צריך ללכת ולחזור כדי להביא את מה שצריך.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה משה, רעננה.
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מכסה בור ביוב.
חוות דעת:
השירות של ניר היה מעולה, אבל מבחינה מקצועית הרגשתי שהוא מעט לוקה בחסר. הוא בנה את המכסה של בור הביוב מטיט ועשה אותו יותר גדול מהקודם ככה שעכשיו הוא גם יותר כבד. בנוסף, הייתה בינינו אי הבנה בקשר לריצוף המכסה. אני חשבתי שהוא גם ירצף לי מלמעלה והוא לא עשה את זה ועכשיו אצטרך לעשות את זה לבד, ואני חושב שמלכתחילה הנקודה הזו לא הובהרה כראוי, אבל הוא באמת היה נחמד ואדיב.
איכות
7
מחיר
6
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
משה ל. רעננה.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
הגיע בשעה מאוחרת ועבד בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
בריאן פוייטש, רעננה.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור במטבח.
חוות דעת:
הכל היה בסדר. הוא הגיע בזמן ועשה את העבודה כמו שצריך. הוא לא זול לדעתי, אבל שווה את הכסף.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
נטע עיני, רעננה.
אשרור: 17/07/2019
משוב: 15/04/2019
תיאור השירות:
החלפת סיפון מתחת לכיור ואיטום צינור ביוב של אסלה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, אנחנו מאוד מרוצים. הוא הגיע בזמן, טיפל בשתי בעיות בצד הטוב ביותר שיכל והיה מאוד הוגן במחירים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מייק וויליאמס, כפר סבא.
אשרור: 15/07/2019
משוב: 16/05/2019
חוות דעת:
היה מצוין! אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר ס. רעננה.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בכיור ובניאגרה סמויה.
חוות דעת:
עבודה נקייה, דיוק בזמנים, מחיר הוגן ומראש. אבל בשורה התחתונה לא הצליח לתקן את התקלה.
איכות
7
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 74 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק