מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניר
ציון כללי:
9.33
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.51
זמנים 9.67
מחיר 9.02
איכות 9.50
דירוג כללי 9.33
התפלגות

מחושב על 43 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מייק וויליאמס, כפר סבא.
אשרור: 15/07/2019
משוב: 16/05/2019
חוות דעת:
היה מצוין! אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ניר ס. רעננה.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בכיור ובניאגרה סמויה.
חוות דעת:
עבודה נקייה, דיוק בזמנים, מחיר הוגן ומראש. אבל בשורה התחתונה לא הצליח לתקן את התקלה.
איכות
7
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אורית גורדון, הוד השרון.
אשרור: 28/06/2019
משוב: 29/04/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ צינור.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הגיע בזמן לאחר תיאום מדויק. איתר את הבעיה ופתר אותה על הצד הטוב ביותר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יקיר כהן, הוד השרון.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתיקון נזילה בניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד ואמר לי שאם כבר פירקתי את כל החלקים לבד אז חבל על ביקור והוא פשוט הסביר לי איך לתקן ולחבר בחזרה, שלחתי לו תמונות ובסופו של דבר התקלה נפתרה ולא גבה על כך תשלום. אני מאוד מרוצה ממנו:)
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דיאנה לוי, כפר סבא.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
טיפול בלחץ מים בבית כולל החלפת ברזים.
חוות דעת:
הכל היה מצוין! הוא בחור אדיב, בא בזמן ועבד במקצועיות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גל חדד בינדרמן, כפר סבא.
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
הכנת תשתית להתקנת תמי 4 במטבח.
חוות דעת:
הכל היה נהדר. שלחתי לו מראש תמונות והוא דאג לקנות את החומרים המתאימים, הוא לא הלך לפני שהכל הסתדר וטופל. היה פיקס!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורית כץ, הוד השרון.
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בברז אמבטיה.
חוות דעת:
ניר היה על הכיפאק. ביום שלפני החליפו לי חלק במנגנון של הברז בצורה לא תקינה וזה גרם לנזילה. ניר עשה מאמץ להגיע אליי בערב יום הזיכרון, בדק את הברז וישר עלה על התקלה. הוא סידר את הכל תוך שלוש דקות והתקשר אליי ביום למחרת לוודא שהנזילה לא חזרה על עצמה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר ג. כפר סבא.
משוב: 27/04/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת של המטבח וניקוי הצנרת.
חוות דעת:
הגיע לפני הזמן, הציע גם ניקוי צנרת במקלחת בתוספת תשלום ולקחתי. הביא מכשיר מודרני שמנקה בלחץ את הצנרת ודאג להשאיר נקי ומסודר. פתר לי את הבעיה שהייתה לי במטבח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטע עיני, רעננה.
משוב: 15/04/2019
תיאור השירות:
החלפת סיפון מתחת לכיור ואיטום צינור ביוב של אסלה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, אנחנו מאוד מרוצים. הוא הגיע בזמן, טיפל בשתי בעיות בצד הטוב ביותר שיכל והיה מאוד הוגן במחירים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאת בקר, הוד השרון.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
הכנה למדיח כלים.
חוות דעת:
היה אחלה! אני מרוצה מהעבודה. הוא היה נחמד, הגיע בזמן, עבד מסודר ונקי, והסביר מה שעשה. הכל היה בסדר, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 43 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק