מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניר
ציון כללי:
9.18
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.35
זמנים 9.42
מחיר 8.86
איכות 9.28
דירוג כללי 9.18
התפלגות

מחושב על 79 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יחיאל חיון, נתניה.
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מצוף וגומיה באסלה סמויה.
חוות דעת:
בסך הכל עונה על הדרישות, בגדול הוא בסדר. עשה את העבודה, תיקן את התקלה והוציא מסמך אחריות כמו שצריך.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
גירסאות
יוסי לאודון, נתניה.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 13/05/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת סולארית נוזלת.
חוות דעת:
היה נהדר! עמד בלוח הזמנים, הוכיח הבנה ומקצועיות ובמחיר הוגן. בהחלט אזמין אותו שוב במקרה הצורך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יסמין שינדלר, נתניה.
אשרור: 28/11/2019
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
תיקון לחץ מים בברז במקלחת ובמטבח, החלפת פילטר ותיקון ברזי ניל.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי, זריז, שירותי, מאד נחמד ואדיב, ועבד לעניין. תמיד לא היה לי נחמד לשטוף כלים עם הזרם של הברז או להתקלח במקלחת ואחרי שהוא סידר את הזרם פשוט כייף לי! אני ממש מבסוטה, הוא הגיע בזמן והיה אחראי וזמין.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אינה קובלרציק, אבן יהודה.
משוב: 28/11/2019
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה.
חוות דעת:
לקח עלות ביקור על אבחון לא נכון של הבעיה, לא פתר את הבעיה, גרם לנו לבזבז כסף על הפתרון השגוי שהציע ובסופו של דבר נאלצנו לשלם לבעל מקצוע אחר שיתקן את הבעיה.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
0
יחס
0
0
כללי
גירסאות
שחר גלוזמן, נתניה.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז אמבטיה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
ממש מספר שעות לפני כניסת חג ראש השנה, הברז התקלקל ולא היה ניתן להתקלח כולל הילדים. החנויות היו סגורות כבר. נכנסתי למדרג וראיתי שניר קיבל המלצות רבות וגם זמינות גבוהה. התקשרתי אליו ומייד הסכים לעזור. הוא נסע לחנות באחד מהכפרים הערביים כי הכל היה סגור. והביא את הברז כולל מסמך ותעודת אחריות. החליף את הברז במהירות, מקצועיות ושירותיות. אהבתי מאוד אצלו את האמינות שהוא משדר. תודה רבה ניר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בני סבן, נתניה.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מסוף בניאגרה נסתרת והחלפת גומייה בניאגרה נוספת.
חוות דעת:
הוא היה ממש חמוד, מאוד מקצועי, הגיע בזמן ואני מאוד מרוצה מהעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיון פאי, נתניה.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא הגיע בזמן ואפילו הקדים קצת וחיכה לנו. הוא עשה עבודה טובה לשביעות רצוננו, ממש מקצוען אמיתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמי שיבורון, נתניה.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת צנרת בבניין.
חוות דעת:
הוא היה נחמד מאוד, אדיב מאוד, מבחינה אנושית הוא אחלה. הבעיה הייתה יותר גדולה אז בסופו של דבר זה היה רק בדיקה, הוא חשב שזה סתימה אבל זה היה יותר מורכב. המחיר היה די יקר בעיניי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מוטי כהן, נתניה.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצינור.
חוות דעת:
נתן שירות מהיר, מקצועי מאד, טוב מאד והמחיר היה גם מאד טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אידה סוקולוב, נתניה.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
החלפת אסלה וניאגרה.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, ניר הגיע בזמן וביצע את העבודה במקצועיות.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 79 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק