מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אשר
ציון כללי:
9.35
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.49
זמנים 9.70
מחיר 8.69
איכות 9.61
דירוג כללי 9.35
התפלגות

מחושב על 57 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ליאור קינן, גבעתיים.
משוב: 17/09/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצנרת ראשית בגינה של בניין מגורים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
שירות בסדר גמור! הוא בא לתת הצעת מחיר כמו שצריך. אחרי זה בא לתקן בזמנים שקבענו. תיקן את הנזילה, היה מצוין.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
אנסטסיה לייזר, רמת גן.
משוב: 27/08/2018
תיאור השירות:
החלפת ברז.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, זמין והחליף את הברז במהירות. היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידו רוסו, רמת גן.
משוב: 14/06/2018
תיאור השירות:
החלפת ברז של מכונת כביסה.
חוות דעת:
הגיע בזמן, בזמינות כמעט מידית. היה יעיל, אדיב, מקצועי ובמחיר נוח. ממליץ עליו!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי ארזי, חולון.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה.
חוות דעת:
קודם כל אשר הוא מאוד מקצועי והכל היה בסדר להערכתי. הוא יודע לפתור בעיות אבל לדעתי המחיר לא זול בכלל.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
אוטליה רוסטי, תל אביב.
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
ביקור לגבי תיקון צנרת.
חוות דעת:
אשר הגיעה ודרש רק על הבדיקה מחיר שבעיני גבוה מאד בנוסף הוא הגיע שעה לפני שקבענו בלי להודיע לפני.
מחיר
6
זמנים
7
יחס
6
7
כללי
גירסאות
יואל מור, רעננה.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור נחושת בצינור פלסטיק.
חוות דעת:
אשר היה בסדר גמור! הוא היה צריך לעשות הלחמה של צינור נחושת וכשראה את הצינור הוא הגיע למסקנה מאוד הגיונית שעדיף פשוט להחליף לצינור פלסטיק. הוא עשה בייפאס וסידר הכל לשביעות רצוני המלאה. הוא הסביר לי הכל ושיתף אותי בכל התהליך, היה מאוד נחמד ועבד בצורה מסודרת :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן לוין, תל אביב.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
זה היה בערב חג, הוא היה מוכן להגיע שזה נקודה לזכותו. הוא פתר את הבעיה בצורה מהירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רבקה ו. תל אביב.
אשרור: 24/05/2019
משוב: 25/03/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור ניקוז של אסלת בית השימוש, כולל שבירת הקרמיקה שמכסה על הצינור הדולף.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! השרות היה טוב!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רונן עמיאל, תל אביב.
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה. פתח את הסתימה והסביר מה הוא עושה. הוא היה מעט יקר לטעמי אך הוא הצליח לפתור בעיה שאינסטלטור קודם לא הצליח. היה נחמד ונוח לעבוד מולו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אריאל דרף, תל אביב.
משוב: 25/04/2019
חוות דעת:
אין לי מילים לתאר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 57 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק