מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אשר
ציון כללי:
9.28
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.49
זמנים 9.73
מחיר 8.56
איכות 9.48
דירוג כללי 9.28
התפלגות

מחושב על 67 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שמשון יפה, אור יהודה.
אשרור: 05/01/2020
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה ותיקון של חלק.
חוות דעת:
הוא היה בסדר. היה נחמד ונראה שנפתרה הבעיה אבל לא הייתי מרוצה מהמחיר בכלל.
איכות
9
מחיר
3
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
סגור
אדיר רז, רעננה.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצינור בגינה.
חוות דעת:
שירות מצוין! הוא הגיע בזמן שקבענו כדי לתת הצעת מחיר וכבר ביצע במקום את העבודה. נכון לעכשיו זה בוצע לשביעות רצוננו. היה נחמד והסביר מה הוא עושה, גם המחיר הוגן. אנחנו מרוצים ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי ארזי, חולון.
משוב: 03/12/2019
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה וטיפול בברז.
חוות דעת:
ברז מקלחת שטופל על ידו החל לנזול. הנזילה התגלתה רק אחרי כחודשיים כאשר כל הקיר הצמוד נרטב והדיירים מלמטה הודיעו שהתקרה אצלם העלתה עובש. שרברב אחר שהובא שבר את הקיר והראה לי שהנזילה היא מאותו ברז.
איכות
6
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
גירסאות
נעם גמבש, גבעתיים.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים והחלפת צינור במדיח כלים.
חוות דעת:
היה בסדר!
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
מאיר ק. תל אביב.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת חיצונית, החלפת צינורות וברז ראשי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הגיע מהר, ביצע עבודה מקצועית והיה אדיב מאוד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עינת קנאור, תל אביב.
משוב: 09/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב ראשי של הדירה.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, נחמד, אדיב ומקצועי.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אלכסנדר בוגדנוב, תל אביב.
משוב: 01/08/2019
חוות דעת:
היה על הכיפאק! עזר בצרות שהתעוררו בערב, הוא הגיע במהירות ופתר בעיה קשה. מעולם לא עצר עד שהגיע למטרה בהצלחה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוטליה רוסטי, תל אביב.
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
ביקור לגבי תיקון צנרת.
חוות דעת:
אשר הגיעה ודרש רק על הבדיקה מחיר שבעיני גבוה מאד בנוסף הוא הגיע שעה לפני שקבענו בלי להודיע לפני.
מחיר
6
זמנים
7
יחס
6
7
כללי
גירסאות
יואל מור, רעננה.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור נחושת בצינור פלסטיק.
חוות דעת:
אשר היה בסדר גמור! הוא היה צריך לעשות הלחמה של צינור נחושת וכשראה את הצינור הוא הגיע למסקנה מאוד הגיונית שעדיף פשוט להחליף לצינור פלסטיק. הוא עשה בייפאס וסידר הכל לשביעות רצוני המלאה. הוא הסביר לי הכל ושיתף אותי בכל התהליך, היה מאוד נחמד ועבד בצורה מסודרת :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן לוין, תל אביב.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
זה היה בערב חג, הוא היה מוכן להגיע שזה נקודה לזכותו. הוא פתר את הבעיה בצורה מהירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 67 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק