מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אשר
ציון כללי:
8.44
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 8.19
זמנים 9.25
מחיר 7.40
איכות 9.07
דירוג כללי 8.44
התפלגות

מחושב על 16 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מירון פרומן, הרצליה.
משוב: 02/09/2017
תיאור השירות:
איתור וסתימה של דליפת מים.
חוות דעת:
שירות עשר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
סגור
אורית ש. כפר סבא.
משוב: 23/03/2020
תיאור השירות:
איתור נזילה ברצפה באמצעות מצלמה תרמית, החלפת חלק הפגום בצינור וסגירת המרצפות בחזרה.
חוות דעת:
היה אחלה! היינו מרוצים מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי פרוינד, גבעתיים.
משוב: 21/04/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, הגיע בזמן, עשה בדיקה איכותית, מקצועי ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבר שמואלי, תל אביב.
משוב: 28/01/2019
תיאור השירות:
איתור מקור נזילה ותיקון צנרת מים חמים וקרים בעקבות 7 פיצוצים.
חוות דעת:
היו לי ציפיות והתאכזבתי. אני ממש לא מרוצה מהמחיר שנתן לנו כי אחרי שעשיתי סקר שוק גיליתי שהמחיר היה יקר אז דיברתי איתו והוא הסכים להוריד. הזמנתי אותו עבור השכנה שלי וכאשר הוא הגיע אליה הוא טיפל בבעיה אבל גבה ממנה את המחיר המקורי ולא את המחיר שסיכמנו עליו. הוא לא יצא הוגן וזו רמאות בעיני. אני פשוט מרגישה שהוא רימה אותנו במאות שקלים ולצערי לא אמליץ עליו כעל בעל מקצוע טוב.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
0
יחס
0
0
כללי
גירסאות
יומי בר נתן, ראשון לציון.
אשרור: 20/01/2019
משוב: 21/11/2018
תיאור השירות:
איתור נזילה בביוב אמבטיה.
חוות דעת:
היה בסדר, הוא קצת יקר אבל מקצועי.
איכות
8
מחיר
6
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
שירה קינן, כפר סבא.
משוב: 17/01/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה במערכת הביוב, באמצעות בלון.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה, הגיע בזמן. הוא מאוד מקצועי ויסודי והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן בן אלכסנדר, רמת גן.
משוב: 15/10/2018
תיאור השירות:
איתור נזילה ויעוץ.
חוות דעת:
הקריאה הייתה בעקבות נזקי רטיבות קשים עם נזקים רבים. קודם כל דייק בזמן הגעה (וזה גם היה מהיר). ביצע איתור נזילה בבית שמאד מסובך ומורכב לאיתור, עם מינימום נזק ועבד באופן מאד נקי בכלל ובנוסף ניקה שוב בסיום. הציע והסביר מה נדרש לעשות על מנת לפתור את הבעיה לצמיתות וכמו כן דיבר עבורי עם סוכן הביטוח. התנהל באופן הגון הוגן, אדיב ומקצועי ביותר. גבה מחיר הוגן עבור השרות וגם נתן הצעת מחיר הוגנת עבור התיקון. אולם כפי הנראה בגלל הנזקים הנלווים נדרש קבלן ביצוע (מעבר לסוגיית האינסטלציה).
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבי דרויש, רמת גן.
משוב: 13/08/2018
תיאור השירות:
איתור נזילה במצלמה טרמית.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! מקצועי נחמד והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ת. ה. תל אביב.
משוב: 06/01/2019
תיאור השירות:
איתור נזילות.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! הכל היה בסדר. מאוד מקצועי ונחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
י. ג. יבנה.
משוב: 27/11/2017
תיאור השירות:
זיהוי מקור נזילה סמוייה בעזרת מצלמה וביצוע תיקון שכלל בניית מעקף וסגירת המיקום באריחים.
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל אך החשבון בסוף העבודה הפתיע ולא לטובה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 16 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמאתר נזילות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של איתור נזילות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק