מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אסף
ציון כללי:
9.90
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 10.00
זמנים 10.00
מחיר 9.60
איכות 9.70
דירוג כללי 9.90
התפלגות

מחושב על 10 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
לילי קבס, רמת גן.
משוב: 20/03/2018
תיאור השירות:
עיצוב והלבשה של דירה בגודל 130 מ"ר.
חוות דעת:
אני מאוד ממליצה, הוא עשה עבודה מעולה. הוא בן אדם אמין, איש מקצוע ומאוד נהניתי לעבוד איתו. כל כך נהניתי שאני עושה את זה פעם נוספת עבור קרוב משפחה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רינה דבש, פתח תקווה.
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
הום סטיילינג שכלל הוספת פריטים קטנים בכל הדירה, כמו אגרטלים ותמונות.
חוות דעת:
היה נהדר. הייתי מאוד מרוצה! היה די זמין, הגיע בזמן והיה ענייני.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד פבלובסקי, תל אביב.
משוב: 02/01/2020
תיאור השירות:
עיצוב פנים עבור דירת חמישה חדרים לאחר תמ"א 38.
חוות דעת:
הוא פשוט היה מדהים! בחר הכל, הביא בעלי מקצוע, אי אפשר לתאר את מה שהוא עשה, מאוד מקצועי, מבחינתנו היינו חודש לפני כניסה לדירה, התחלנו אתה השיפוץ ובזכותו נכנסו בזמן, עזר לנו עם העיצוב עצמו וגם דאג לנו מול הקבלים, עשה מעבר למה שהיה צריך ובאמת שאין לי מילים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל הירש, רמת גן.
משוב: 10/12/2019
תיאור השירות:
פגישת ייעוץ לעיצוב בית.
חוות דעת:
הוא היה אצלנו 3 שעות, היה מאוד מוצלח, ענייני, מדויק, נתן לנו בדיוק את מה שרצינו והיינו באמת מאוד מרוצים מהשירות שלו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יבגני פלדמן, רחובות.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
עבודת עיצוב פנים, הום סטיילינג ותכנון הפרויקט מבחינת אינסטלציה וחשמל.
חוות דעת:
הוא תיכנן את הפרויקט בצורה מאוד טובה וליווה אותי לאורך כל הדרך. הוא היה ממש היה בסדר גמור, מגיע לו בהחלט ציון מהגבוהים ביותר, מה שהיה צריך לתקן הוא תיקן, היה הוגן, ישר, מקצועי ונחמד מאוד. אני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר מלבין, ראש העין.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
עיצוב פנים לדירת קבלן בגודל 112 מ"ר.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! העיצוב יצא באמת מדהים וברמה גבוהה. הכל יצא לטעמי - אסף יודע לקלוע בול לטעם הלקוח, רואים שהבית הוא שלי. ממליץ בחום ומרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חני אזולאי, ראשון לציון.
משוב: 16/09/2018
תיאור השירות:
עיצוב פנים לדירת מיגורים בגודל 120 מ"ר עם ארבעה חדרים.
חוות דעת:
אני חושבת שהוא מקצועי, מדהים, נעים, בעל ידע, חרוץ מאוד, מרגיע ומאוד מאוד מבין את רצון הלקוח. אם היה אפשר הייתי אפילו מדרגת אחת עשרה ולא רק עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אתי איפרגן, חיפה.
משוב: 17/08/2018
תיאור השירות:
שרטוט ותכנון.
חוות דעת:
הוא מקצועי, אחראי, מדויק, אדיב ונעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטלי קוניו, אזור.
משוב: 13/08/2018
תיאור השירות:
עיצוב פנים לדירה בת 4 חדרים כולל מרפסת.
חוות דעת:
הוא מצוין, מקצועי ואמין. אני ממש מרוצה ממנו. פשוט מדהים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
א. ג. רמת גן.
משוב: 18/06/2018
תיאור השירות:
עיצוב פנים לדירת מגורים בגודל 125 מ"ר עם ארבעה חדרים.
חוות דעת:
הוא ממש אחלה! אדם מקסים ומקצועי מאוד. הוא קשוב מאוד לרצונות הלקוח ואולי קצת יותר מדי לפעמים, היה לי חסר קצת מהטעם האישי שלו אך באופן כללי הוא היה פשוט מדהים.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 10 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמעצבת פנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עיצוב פנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק