מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חזי
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 10.00
זמנים 10.00
מחיר 10.00
איכות 9.71
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 7 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
דרק קרשנר, הרצליה.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
ניקוי חדר מדרגות וחצר בניין.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, יחס אדיב, סימפתי, מגיע פעם בשבוע בקביעות ואף פעם לא מתקשר לבטל, שמבקשים משהו מיוחד עושה את זה ואני מרוצה מהעבודה שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שני מדע טופ , רמת גן.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
ניקיון 4 חדרים.
חוות דעת:
מאוד מרוצים! שירות טוב, מענה מהיר, ניקיון טוב, מנקה קבוע שבא אלינו כל שבוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהובה ארגובי, חולון.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
ניקיון קבוע בבניין שכולל חדר מדרגות, לובי וחצר.
חוות דעת:
חבל על הזמן והאישיות שלו מקסימה! אנחנו מאוד מרוצים ממנו, הוא אמין, מסודר, מתקשר מידי פעם לבדוק שהכל בסדר, אם יש משהו לסדר הוא בעצמו מגיע כדי שלא יהיו תלונות והוא גם לא יקר בכלל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר פרידמן, פתח תקווה.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
ניקיון סטודיו לריקוד.
חוות דעת:
הוא ממש מקסים, עושה עבודה טובה ואמין. מקבל כל הערה שאומרים לו, קשוב ותמיד מסיים בזמן לפני שהסטודיו נפתח. ממש תותח!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית אלעל, ברקן.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
ניקיון חנויות ומפעל גדול.
חוות דעת:
הוא אדם מקסים ביותר! כיף לעבוד איתו, הוא מנקה עבורי שלוש חנויות ועוד מפעל גדול. גם כשאני מעירה לו הוא בחיוך גדול עושה הכל. המחיר הוגן מאוד ואנחנו מרוצים מהשירות שלו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
שירותי ניקיון שוטפים.
חוות דעת:
חווית השירות עם חזי מאוד גבוהה, הוא משתדל מאוד בשביל הלקוחות שלו ועושה מאמצים כי אחרי הכל מדובר בתחום קשה. המחירים שלו סבירים מאוד בעיני ואנחנו מאוד מרוצים בחברה מהשירותים שלו. מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
ניקיון שטח ציבורי בבניין דירות.
חוות דעת:
יש מקום לשיפור, מבחינת הזמנים הכל בסדר אך אני מקבל תלונות מדיירים שהניקיון לא הכי יסודי. סיכמנו על ניקיון מסביב לבניין ואני לא רואה שיש שינוי גדול. לאחרונה אמרו כמה דיירים שכן יש שיפור בכמה מהדברים והמחיר נראה הוגן מאד.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 7 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחברת פוליש וניקיון רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות ניקיון. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק