מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אברהם
ציון כללי:
9.51
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.57
זמנים 9.58
מחיר 9.33
איכות 9.35
דירוג כללי 9.51
התפלגות

מחושב על 53 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלחנן זכאי, בני ברק.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקור נזילות והצעת מחיר לעבודה.
חוות דעת:
השירות שלו היה בסדר גמור, בסוף החלטתי לא לעשות את העבודה. הוא הגיע עם הבן שלו לבדיקה הם היו נחמדים והגיעו בזמן.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי שקד‬‎, גבעתיים.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
השירות היה בינוני. הוא הגיע עם הבן שלו שלא היה לו מספיק ידע, הם כן עשו את העבודה אבל היה קשה מאוד לתקשר איתם ולקח להם המון זמן לסיים את העבודה. הם לא הגיעו עם כל כלי העבודה ולקח להם זמן ללכת להביא אותם ולחזור. לאחר מכן הם התחילו להתווכח על התשלום, הם קבעו מחיר על סתימה פשוטה אבל זה לא היה סתימה פשוטה והם התמקחו איתי על המחיר. לחובתו ייאמר שאת המכסה של נקודת הביקורת הוא לא הרכיב נכון וזה התפרק. לזכותו ייאמר שהייתה בעיה בערב במכונת הכביסה והוא הגיע ופתר אותה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
7
יחס
8
8
כללי
גירסאות
דינה מרקוס, רמת גן.
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
בדיקה ומתן הצעת מחיר עבור החלפת צנרת באמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר ונחמד. הצעת המחיר שלו הייתה לדעתי גבוהה והוא לא אמר לי לפני שהגיע שהוא לוקח תשלום על הצעת המחיר, אני ציפיתי למחיר יותר נמוך.
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן א, רמת גן.
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד שמש.
חוות דעת:
בסדר גמור, הוא היה נחמד ומאוד מקצועי.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
ניצן ברכן, רמת גן.
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצינור מים חיצוני.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! אדם מאוד מקצועי. הוא הגיע בזמן, עשה עבודה טובה ונתן שירות טוב ואדיב. אני הייתי ממש מבסוט ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי אגם, גבעתיים.
משוב: 20/01/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצנרת בגג, ואיטום מרפסת גג באמצעות בטון ופוליגג.
חוות דעת:
הוא היה סבבה. הוא עבד יומיים וחצי והייתה עבודה לא פשוטה. הייתה איזושהי בעיה והוא תיקן אותה. הוא היה אדיב והתייחס לבקשות שלי. סך הכל הוא על הכיפאק!
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ריקי פרי, יהוד.
משוב: 09/12/2019
תיאור השירות:
ביקור טכנאי.
חוות דעת:
הוא הגיע בדיוק בזמן, הבעיה שהדייר שלי לא הגיע והוא חיכה לו מעל שעה. הוא לקח תשלום על הביקור והיה סבלני, דייקן אבל לא התבצעה עבודה בסופו של דבר שלא באשמתו.
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוביה שוהם, תל אביב.
אשרור: 29/11/2019
משוב: 28/04/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורית גייפמן, תל אביב.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
תיקון שתי סתימות, אחת פשוטה במטבח ואחת מסובכת באמבטיה.
חוות דעת:
היה נחמד ונעים, הגיע ממש במידי ביום שישי. הזמנתי אותו לעשות משהו, ראיתי שהכל בסדר אז נתתי לו לעשות משהו ששני אנשים אחרים לא הצליחו לעשות והוא כן הצליח לפתור את הבעיה. היה אחלה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון באבד, הרצליה.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! הוא היה נחמד ומאוד מאוד הגון במחיר. מעבר לכך, יש לו ניסיון. שאר האנשים ביקשו ממני פי שתיים ממה שהוא לקח ממני.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 53 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק