מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אברהם
ציון כללי:
9.54
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.57
זמנים 9.60
מחיר 9.34
איכות 9.56
דירוג כללי 9.54
התפלגות

מחושב על 35 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
בטי ליפסון, תל אביב.
משוב: 30/04/2019
תיאור השירות:
פירוק ניאגרה סמויה ותיקון סתימה בשירותים.
חוות דעת:
מדובר בבית ישן והיו תיקונים גם בתוך הקיר, הוא סידר את הכל כמו שצריך, הגיע בזמן, היה נחמד מאוד ואנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
-
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
טוביה שוהם, תל אביב.
משוב: 28/04/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי בן ארי, תל אביב.
משוב: 10/04/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצינור מים של מכונת כביסה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אחלה שירות! דיברתי איתו בערב, הוא היה מאוד כנה איתי ואמר שזה יעלה כפול בערב. הציע לסגור את הברז הראשי ולקבוע למחרת בבוקר. קבענו בין 8 ל8 וחצי והוא הגיע בזמן. היה ממש נחמד, אדיב וסבלני. הסביר לי מה קרה ומה הוא הולך לעשות. עשה את העבודה גם יחסית מהר. עשה הכל לבד ולא ביקש עזרה. עשה את זה יפה ולקח מחיר הוגן לחלוטין.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אורי מלמד, תל אביב.
משוב: 28/03/2019
תיאור השירות:
חיבור כיור לצמרת כולל סיפון, ניקוז, מים חמים וקרים.
חוות דעת:
היה מצוין. הגיע מהר. עבד מסודר. מחיר הוגן. יחס טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איריס כהן, תל אביב.
אשרור: 24/03/2019
משוב: 17/01/2019
תיאור השירות:
תיקון של שתי נזילות בכיורי המטבח והאמבטיה
חוות דעת:
הוא היה מאה אחוז פלוס! התקשרתי אליו בבוקר בנוגע לנזילות והוא מיד ניסה לייצור קשר עם הדיירים, כדי לתאם אתם ביקור. לאחר שביצע את העבודה, הוא חזר אלי לקחת תשלום ואמר שאם יש בעיה אני יכלה להתקשר ושהוא לרשותי. הוא הצליח לסדר את הבעיה והכל פיקס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת פק, תל אביב.
משוב: 03/03/2019
תיאור השירות:
ניסיון לפתיחת סתימה באסלה.
חוות דעת:
במסגרת גישור, בעל המקצוע החזיר לי חלק מהסכום. אומנם הוא לא פתר את הבעיה ב100 אחוז אך לפחות סכום הביקור ירד לחצי כך שלא שילמתי יותר מדי בעבור עבודה שלא נעשה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
גיל שרון, תל אביב.
משוב: 17/02/2019
תיאור השירות:
החלפת טרמוסטט בדוד שמש ותיקון צנרת בברז.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, קודם כל הוא עשה לי תיקון בדוד שמש ותיקן לי גם את הברז. היה נחמד, אדיב מאוד, מקצועי, ממש אחלה והמחיר היה מאוד הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
אלין שם טוב, תל אביב.
משוב: 29/01/2019
תיאור השירות:
התקנה של צינור חדש לביוב, פתיחה של כמה סתימות , החלפת סיפון והתקנת רובה בכיורים ובאמבטיה. .
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, לקח לו זמן לעלות על הבעיה הוא היה צריך להגיע כמה פעמים. הוא היה מאוד נחמד והתייחס מאוד יפה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אורלי אפרגן, תל אביב.
משוב: 27/01/2019
תיאור השירות:
ביקור ייעוץ לתיקון נזילה.
חוות דעת:
הוא היה אדיב, נחמד, מקצועי, הגיע מהר והיה זמין מהר. הוא היה בסדר, איש מאד נחמד ונעים הליכות רק שבאופן אישי המחיר היה קצת יקר לי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
עוז ברק, תל אביב.
משוב: 17/01/2019
תיאור השירות:
פתיחת שתי סתימות בכיור ובמקלחת.
חוות דעת:
מקסים ממש, באמת מתוק. הייתי מרוצה בעיקר מהנחמדות שלו, הוא והבן שלו באו והיו סופר נחמדים וגם מאוד מקצועיים. הם באו קודם כל לסדר את הבעיה ולא ללכת ישר לעבודה הבאה, נתנו תחושה טובה. הכל עשר, באמת מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 35 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק