מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אברהם
ציון כללי:
9.49
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.55
זמנים 9.60
מחיר 9.33
איכות 9.36
דירוג כללי 9.49
התפלגות

מחושב על 47 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יונתן גורמן, תל אביב.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
התקנת צינור אמבטיה.
חוות דעת:
היה 10! באמת הכי מעולה שיש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יהודה גינס, תל אביב.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
החלפת פורק לחץ בדוד חשמל.
חוות דעת:
אברהם היה מעולה הוא נתן שירות בסדר, דיבר והתנהג יפה. הבעיה היחידה שהייתה שהסברתי לו מה הבעיה והוא החליף מה שהחליף אבל הבעיה לא נפתרה. הוא אמר שכנראה התקלה היא במשהו אחר ושצריך להזמין חשמלאי, הגיע תוך פחות משעה אחרי שדיברנו אבל אני לא מרוצה כל כך.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ויקטור בוחניק, תל אביב.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור הראשי שמוביל למטבח.
חוות דעת:
הוא היה סבבה, הוא הגיע עם הבן שלו שהם עובדים ביחד, הם היו מקצועיים, אין ספק שהם פתרו את התקלה לפחות לזמן הקרוב. זה לא היה סטנדרטי אז הוא הביא מכשיר שדחף את הצינור וזה פותח את הסתימה מבפנים. בטלפון הוא אמר לנו מחיר לפתיחת סתימה פשוטה כולל הביקור, התקשרנו גם לאחרים והם רצו יותר ממנו עוד לפני שהגיעו ובסוף שילמנו לו יותר ממה שאמר בטלפון בגלל שזה היה יותר מסובך, אבל זה בסדר, יצאנו בהרגשה מאוד טובה ושזו הייתה בחירה נכונה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אורי מלמד, תל אביב.
אשרור: 02/06/2019
משוב: 28/03/2019
תיאור השירות:
חיבור כיור לצמרת כולל סיפון, ניקוז, מים חמים וקרים.
חוות דעת:
היה מצוין. הגיע מהר. עבד מסודר. מחיר הוגן. יחס טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בטי ליפסון, תל אביב.
משוב: 30/04/2019
תיאור השירות:
פירוק ניאגרה סמויה ותיקון סתימה בשירותים.
חוות דעת:
מדובר בבית ישן והיו תיקונים גם בתוך הקיר, הוא סידר את הכל כמו שצריך, הגיע בזמן, היה נחמד מאוד ואנחנו מרוצים.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוביה שוהם, תל אביב.
משוב: 28/04/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי בן ארי, תל אביב.
משוב: 10/04/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצינור מים של מכונת כביסה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אחלה שירות! דיברתי איתו בערב, הוא היה מאוד כנה איתי ואמר שזה יעלה כפול בערב. הציע לסגור את הברז הראשי ולקבוע למחרת בבוקר. קבענו בין 8 ל8 וחצי והוא הגיע בזמן. היה ממש נחמד, אדיב וסבלני. הסביר לי מה קרה ומה הוא הולך לעשות. עשה את העבודה גם יחסית מהר. עשה הכל לבד ולא ביקש עזרה. עשה את זה יפה ולקח מחיר הוגן לחלוטין.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איריס כהן, תל אביב.
אשרור: 24/03/2019
משוב: 17/01/2019
תיאור השירות:
תיקון של שתי נזילות בכיורי המטבח והאמבטיה
חוות דעת:
הוא היה מאה אחוז פלוס! התקשרתי אליו בבוקר בנוגע לנזילות והוא מיד ניסה לייצור קשר עם הדיירים, כדי לתאם אתם ביקור. לאחר שביצע את העבודה, הוא חזר אלי לקחת תשלום ואמר שאם יש בעיה אני יכלה להתקשר ושהוא לרשותי. הוא הצליח לסדר את הבעיה והכל פיקס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת פק, תל אביב.
משוב: 03/03/2019
תיאור השירות:
ניסיון לפתיחת סתימה באסלה.
חוות דעת:
במסגרת גישור, בעל המקצוע החזיר לי חלק מהסכום. אומנם הוא לא פתר את הבעיה ב100 אחוז אך לפחות סכום הביקור ירד לחצי כך שלא שילמתי יותר מדי בעבור עבודה שלא נעשה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
גיל שרון, תל אביב.
משוב: 17/02/2019
תיאור השירות:
החלפת טרמוסטט בדוד שמש ותיקון צנרת בברז.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, קודם כל הוא עשה לי תיקון בדוד שמש ותיקן לי גם את הברז. היה נחמד, אדיב מאוד, מקצועי, ממש אחלה והמחיר היה מאוד הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 47 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק