מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חן
ציון כללי:
9.60
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.74
זמנים 9.48
מחיר 9.51
איכות 9.67
דירוג כללי 9.60
התפלגות

מחושב על 73 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אביב אליהו, חולון.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בקו ביוב.
חוות דעת:
שירות מעולה! הוא הגיע בזמן, עשה עבודה מקצועית ולקח גם מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נינה יצחקוב, בת ים.
משוב: 21/04/2019
תיאור השירות:
תיקון של ניאגרה.
חוות דעת:
הכל בסדר, הוא עשה את עבודתו נאמנה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליזה חביב, חולון.
משוב: 31/01/2019
תיאור השירות:
החלפת מצוף בניאגרה.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, עמד בזמנים וביצע את העבודה בצורה מסודרת ונקייה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאור קונפורדי, חולון.
אשרור: 31/12/2018
משוב: 01/11/2018
תיאור השירות:
החלפת ברז.
חוות דעת:
זה האינסטלטור שלי מהיום! אין דברים כאלה, אני מבסוט ממש .הוא בחור צדיק ועל הכיפאק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רויטל קליין, פתח תקווה.
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! זמין, יעיל וסבלני. לדעתי המחיר סבבה, הוא ממש השתדל ועשה עבודה נהדרת. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירון אחטנברג, הרצליה.
אשרור: 30/06/2019
משוב: 01/05/2019
תיאור השירות:
החלפה של ברז כיור וברז אמבטיה.
חוות דעת:
היה ממש מצוין! שירות מהיר ויעיל. הגיע בזמן וטיפל במהירות ובמקצוענות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר א. תל אביב.
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
תיקון סתימות בבית והתקנת צנרת בחצר.
חוות דעת:
מה שבוצע בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עזרא הימן, תל אביב.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת שתי סתימות במטבח ובשירותים.
חוות דעת:
שירות מעולה! הגיע בזמן, עשה עבודה מהירה ונקייה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי לוי, שוהם.
משוב: 02/05/2019
תיאור השירות:
החלפה של ברז בכיור אמבטיה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונתן גורמן, תל אביב.
משוב: 02/05/2019
תיאור השירות:
התקנת שני מוטות מקלחת, התקנת ברז במטבח ופתיחת סתימה.
חוות דעת:
הזמנו אותו לבצע כמה עבודות, בפעם הראשונה הוא בא לעשות התקנות שונות ופתיחת סתימה. הוא ביצע את זה ולאחר מכן ראינו שהמים עולים מהפתח ניקוז, איפה שהוא עבד. אשתי שלחה לו הודעה והתשובה שלו הייתה לא במקום (אמר "נראה שבעלך מבין בזה, אז שישים הוא רובע") ובהמשך לאחר שהוא מרח אותנו זמן מסוים, הוא בא ושם שם מעיון מכסה עם רובע ולקח על זה עוד כסף ובעניי זה לא היה ממש הגון. בסוף כבר כעסתי וביקשתי ממנו תעודת אחריות, אך הוא אמר שלא יעלה 5 קומות בשביל להביא לי את זה- זאת הייתה הגישה שלו וחבל.
איכות
6
מחיר
6
זמנים
6
יחס
6
6
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 73 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק