מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עזר
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.88
מחיר 9.48
איכות 9.79
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 24 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אבינעם אשכנזי, תל אביב.
משוב: 02/03/2020
תיאור השירות:
התקנת נקודת חשמל עבור התקנה של אטמור.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! עשה עבודה יסודית, בסיום בדק שהכול עובד והיה נעים מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אנט סימן טוב, תל אביב.
משוב: 26/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מנורה.
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר גמור! מסתבר שלא הייתה בעיה בכלל, אבל עזר הגיע בזמן ביום שישי כאשר זימנתי אותו בחמישי בלילה ומיד פתר את העניין. הבניין שלנו עובר שיפוצים והקבלן לא הצליח להפעיל את האור מעל הכניסה. עזר הגיע, בדק שחשמל עובר לשם, החליף מנורה ופתר את העניין באופן מיידי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
מוטי טרוני, תל אביב.
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד שמש.
חוות דעת:
שירות טוב מאוד, הוא הגיע בזמן היה מקצועי וממש בסדר. סה"כ אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר פינצוק, תל אביב.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל שכלל העברת קווי חשמל מהלוח לשני חדרים והעברת מפסק מחליף.
חוות דעת:
היה אחלה, הוא ממש טוב! העבודה בוצעה עבור דירה שכורה שלי והדיירים אמרו שהיה מצוין. הוא היה מקצועי וסידר הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל ורדי, חיפה.
משוב: 19/03/2020
תיאור השירות:
החלפת לוח חשמל.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הגיע בעשר בלילה לאחר שהבין שאני בסכנת חיים. תיקן ביסודיות וניקה אחריו, למחרת הגיע לסדר את הלוח חשמל ועשה עבודה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודית ג. באר שבע.
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
החלפת מפסקים והתקנת גופי תאורה.
חוות דעת:
הכי טוב שיש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן כהו, נתניה.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
החלפת ממסר פחת בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן, עשה כל מה שהיה צריך וגם הגדיל ראש ללא תוספת עלות. המחיר היה מה שסגרנו ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי אשכנזי, נתניה.
משוב: 05/02/2020
תיאור השירות:
תיקן קצר בגן ילדים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מגיע לו מאה ממאה! הגיע בזמן, נחמד וטיפל בצורה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מעיין ספייר, כפר סבא.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
איתור ותיקון קצר בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא נתן שירות בסדר גמור ופתר את הבעיה. עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רימה קיזנר, נווה ירק.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד.
חוות דעת:
היה סבלני, מקצועי ואדיב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 24 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק