מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
הראל
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.73
מחיר 9.79
איכות 9.67
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 48 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שירלי בנימין, פתח תקווה.
משוב: 30/06/2020
תיאור השירות:
התקנת זרוע לטלוויזיה ותליית תמונות.
חוות דעת:
שירות מצויין. היחס שלו היה מקסים, הוא בחור צנוע, מקצועי מאוד, עשה את העבודה במהירות ואני אזמין אותו שוב בוודאות. לא ידעתי שיש כאלה בעלי מקצוע!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יעל גריי, פתח תקווה.
משוב: 30/06/2020
תיאור השירות:
תיקון ברז של כיור והרכבת מנורת לילה על הקיר.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד ותיקן את הדברים כמו שצריך. הוא היה נחמד מאוד, ענה לי מהר והגיע מהר יחסית, סה"כ אני מרוצה ממנו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
צבי בלומנטל, פתח תקווה.
משוב: 28/05/2020
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יפה ש., פתח תקווה.
משוב: 21/05/2020
תיאור השירות:
תליית שני מתלים בחדר אמבטיה.
חוות דעת:
בסדר גמור! הוא עשה עבודה טובה והגיע בזמן. עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דליה נוני, פתח תקווה.
משוב: 20/05/2020
תיאור השירות:
העברת מיטה מחדר לחדר.
חוות דעת:
היה מקסים! שרותי, רציני ובא בזמן, בעל מקצוע מעולה ואני ממליצה בחום. המחיר היה בסדר גמור, הוא אדם אמין, נחמד ונעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליטל לולו, פתח תקווה.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
התקנת דלת וארונות, תיקוני צבע ותיקונים קטנים נוספים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, השירות שלו מאוד טוב והיחס שלו מאוד אישי. היו פעמים שרציתי דברים וכבר באותו יום הוא הגיע ועשה בשבילי, המחירים שלו היו טובים ביחס למקומות אחרים. הוא בן אדם אמין, אם אני צריכה משהו אני יכולה להשאיר אותו אצלי בבית וללכת. אנחנו ממש מרוצים מהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרדכי טייך, פתח תקווה.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
כיוון שתי דלתות פנים, חיתוך והתאמה לפי המידות והתקנת דלת מקלחון.
חוות דעת:
הראל היה מעולה, אין דברים כאלה! המחיר הוגן, הוא אמין ביותר ומקצועי. אני מבסוט עליו אש!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אוריטל פרץ, תל אביב.
משוב: 02/07/2020
תיאור השירות:
תליית וטלוויזיה והתקנת גוף תאורה.
חוות דעת:
בסדר גמור! הוא היה מאוד נחמד ועשה עבודה טובה, אבל היה קשה לתאם איתו והוא הגיע רק אחרי שבוע. חוץ מזה היינו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
8
9
כללי
גירסאות
דרור חנגרי, רמת השרון.
משוב: 29/06/2020
תיאור השירות:
תליית מדפים.
חוות דעת:
היה מעולה! נתן עצות טובות, והיה הוגן ונחמד. ממליץ עליו לכל דבר שדרוש. אדם יקר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בינה צ. רעננה.
משוב: 29/06/2020
תיאור השירות:
החלפת חבלי כביסה וחיבורים במרפסת.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע קצת באיחור אבל הסביר לי את הסיבה וזה היה הגיוני, הוא היה ממש נחמד בסה"כ וגם המחיר שהוא לקח היה בסדר, סה"כ הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 48 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק