מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
הראל
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.92
מחיר 9.92
איכות 9.77
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 13 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ליטל לולו, פתח תקווה.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
התקנת דלת וארונות, תיקוני צבע ותיקונים קטנים נוספים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, השירות שלו מאוד טוב והיחס שלו מאוד אישי. היו פעמים שרציתי דברים וכבר באותו יום הוא הגיע ועשה בשבילי, המחירים שלו היו טובים ביחס למקומות אחרים. הוא בן אדם אמין, אם אני צריכה משהו אני יכולה להשאיר אותו אצלי בבית וללכת. אנחנו ממש מרוצים מהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מרדכי טייך, פתח תקווה.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
כיוון שתי דלתות פנים, חיתוך והתאמה לפי המידות והתקנת דלת מקלחון.
חוות דעת:
הראל היה מעולה, אין דברים כאלה! המחיר הוגן, הוא אמין ביותר ומקצועי. אני מבסוט עליו אש!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עירית בן שחר, רמת גן.
משוב: 24/02/2020
חוות דעת:
אני מרוצה, בחור נעים הליכות ומנומס,עזר לי בעוד כמה תיקונים קטנים ללא חיוב,
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מאיר ח. אלעד.
משוב: 23/02/2020
תיאור השירות:
החלפת דלת הזזה בארון.
חוות דעת:
הוא היה עשר! בא בזמן, אדיב, שירותי, מקצועי והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חוה פיק, תל אביב.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
הרכבת כוורת עץ .
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! הוא היה זריז, מקצועי, נחמד ומקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלית ג. רמת גן.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
התקנה של לוחות פוליגל כתקרה זמנית.
חוות דעת:
היה אחלה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדס מייסיס, רמת השרון.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
תלית מסמרים לתמונות.
חוות דעת:
הראל היה מצוין, מאוד נחמד, אדיב, נעים ומקצועי. עשה מעבר לנדרש והעבודה הייתה מדויקת והמחיר היה הוגן לדעתי. הוא הגיע בהתראה קצרה ונתן ייעוץ גם לגבי נושאים שלא נקרא לטפל בהם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל נגר, כפר סבא.
משוב: 05/02/2020
תיאור השירות:
הרכבת ארון פלסטיק של חברת כתר.
חוות דעת:
הראל היה קסם! מרוצה מהעמידה בלוח זמנים, הוא אפילו הקדים, איש נעים ואמין, לא התווכח על מחירים. הייתי מאוד מרוצה והייתי ממליצה לאחרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מייקל הילמן, הוד השרון.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
התקנת מאוורר באמבטיה ותיקון גוף תאורה.
חוות דעת:
הוא הגיע מאד מהר, נתן מחיר סביר, עשה את העבודה במיומנות ומהירות ואני מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגית להב, גבעתיים.
משוב: 06/09/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! הוא היה שירותי מאוד, הגון וישר. הוא אחלה בחור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 13 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק