מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נאור
ציון כללי:
9.50
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.67
זמנים 9.67
מחיר 9.33
איכות 9.00
דירוג כללי 9.50
התפלגות

מחושב על 6 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אריה לב, תל אביב .
משוב: 19/05/2018
תיאור השירות:
שיפוץ כללי בעסק שכלל עבודות גבס, החלפת קרמיקה, איטום, שפכטל, צביעה והתקנת דלתות.
חוות דעת:
הוא עובד תותח! עושה עבודה מקצועית, נותן שירות טוב במחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ליאור צ. פתח תקווה.
משוב: 19/05/2018
תיאור השירות:
שיפוץ שכלל החלפת ריצוף, איטום וצביעה.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, עשה עבודה יפה, בחור על הכיפאק. עומד בזמנים והוגן ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יגאל סיץ, פתח תקווה.
משוב: 16/09/2018
תיאור השירות:
שיפוץ בעסק שכלל עבודות גבס, צביעה ותיקונים.
חוות דעת:
היה מעולה, עשה עבודה מצוינת, היה אמין וגבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגית לנגליב, פתח תקווה.
משוב: 17/08/2018
תיאור השירות:
שיפוץ שכלל הריסת חדרי שירותים, פירוק מטבח, בנייה מחדש של צנרת מים ואינסטלציה, הרכבת ריצוף חדש וחרסינות בשירותים, צביעה והתקנת דלתות.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מצוינת, הוא מתקשר מאוד טוב, אני בהחלט ממליצה עליו, הוא בחור מקסים. נתן הצעת מחיר מסודרת ולא לחץ להוסיף דברים. היה ממש עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ש. ו. תל אביב.
משוב: 19/05/2018
תיאור השירות:
שיפוץ שכלל צביעת דירה ותיקוני דלתות.
חוות דעת:
אני חושב שהוא אחלה, הוא נתן לי הצעה מאוד הוגנת בהתחלה ואז הלכתי למישהו אחר ועשה לי עבודה מזעזעת אז חזרתי אליו.הוא יצא מאוד בסדר, אבל היו דברים קטנים שבסופו של דבר לא יצאתי הכי מרוצה מהם. למשל ביקשתי ממנו לצבוע דלתות והוא לא צבע את המשקופים ולא אמר שזה לא כלול. המסגרות של הדלתות לא יצאו טוב והוא אמר שאם אני רוצה לתקן זה סכום אחר בכלל. מצד אחד הוא היה הוגן בהתחלה אבל מהצד השני, תאכלס לא עשה את כל העבודה. ביקשתי ממנו גם לתקן אינטרקום אבל הוא לא עושה את זה אז הוא שלח אלי מישהו אחר שעשה עבודה גרועה.
איכות
4
מחיר
6
זמנים
8
יחס
8
7
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 19/05/2018
תיאור השירות:
שיפוץ דירה שכלל עבודות צבע ותיקונים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, עבד קשה, היה אחראי וקנה את כל הציוד שהיה צריך. סך הכל הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 6 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כששיפוצניק רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שיפוצים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק