מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניסים
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.76
מחיר 9.47
איכות 9.74
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יעל פרץ, תל אביב.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב של בניין.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ועשה עבודה טובה. המחיר היה הוגן וטוב. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קארין שרידן, תל אביב.
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
ואו הוא אלוף העולם! פתר את הבעיה במהירות, יחס טוב, מחיר טוב, ממליצה עליו לכל מי שמחפש אינסטלטור אמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פאדי שביטה, תל אביב.
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
איתור נזילה באמצעות מצלמה תרמית ותיקון של נזילה במקלחת.
חוות דעת:
השירות שלו היה מעולה, אני מאוד מרוצה, הוא תקשורתי ועשה עבודה מאוד מקצועית. לדעתי המחיר מעט יקר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רונית דובר, תל אביב.
משוב: 19/01/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור במטבח.
חוות דעת:
היה אחלה! הגיע בזמן, עשה את העבודה במהירות וביעילות והסכום שלקח היה סביר ביותר. הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
תומר קורן, תל אביב.
משוב: 19/01/2020
תיאור השירות:
איתור נזילה.
חוות דעת:
הזמנתי אותו כי השכנים התלוננו על נזילה ורציתי שייתן לי ייעוץ לגבי המקור שלה. הוא הגיע מהר, היה אדיב, נראה מקצועי והיה הוגן במחיר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטלי ג. תל אביב.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
תיקון צנרת.
חוות דעת:
אינסטלטור מקצועי. הוא נתן שירות מעולה והיינו מרוצים מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון Shmilevich, תל אביב.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה עם מצלמה תרמית בצנרת שכלל תיקון ברזים.
חוות דעת:
הוא היה עשר, פתר לנו בעיה מורכבת שהיו בצנרת ישנה כבן חמישים שנה, בבית שמחולק ליחידות דיור שהצנרת הייתה מחולקת לכמה דירות ולכן זה היה מורכב, הוא עמל ועבד מאחד בצהריים עד עשר בלילה ופשוט עשה מעל ומעבר! ולמרות כל זה, הוא דרש מחיר שהוא מינימלי בעיני ביחס לעבודה שעשה, אפשר להגיד שהוא האינסטלטור הכי טוב שפגשתי בחיים שלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורית נחום, תל אביב.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה.
חוות דעת:
השירות והיחס היו בסדר גמור, הגיע בזמן, נחמד, עלה מהר על הבעיה ופתר חלק ממנה כדי שיהיה אפשר להשתמש בשרותים, לדעתי קצת הקטין ראש כי יכל לחפש את החלק שחסר ולא להגיד לי שאם אני אמצא לקרוא לו.
איכות
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ניצן שטולברג, תל אביב.
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מאסלה.
חוות דעת:
מעולה! הוא הגיע בזמן, נתן יחס טוב, היה מקצועי ולא הסכים לקחת כסף עד שראה אחרי כמה ימים שהכל תקין. אין לי מילה רעה אחת להגיד עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירדנה ד. תל אביב.
משוב: 30/12/2019
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה במקלחת.
חוות דעת:
מרגע הפנייה הגיע מהר, איתר את התקלה ונתן הסבר מפורט על מהות התקלה. היה אדיב, נחמד והכי חשוב מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 250 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק