מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אמיר
ציון כללי:
9.50
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.76
מחיר 9.13
איכות 9.76
דירוג כללי 9.50
התפלגות

מחושב על 18 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ברוריה מ, רמת גן.
אשרור: 30/12/2017
משוב: 25/09/2017
תיאור השירות:
תיקון וחיבור כרטיס מסך.
חוות דעת:
מקצועי מאוד. היה פה מעט מאוד זמן.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אילן טפלר, רמת גן.
משוב: 09/11/2017
תיאור השירות:
בדיקה של מחשב נייד מחברת דל.
חוות דעת:
הוא היה נחמד וסימפתי, נראה מקצועי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אילן מוריאנו, רמת גן.
משוב: 27/08/2017
תיאור השירות:
תחזוק שוטף של תקלות במערכת המחשוב במשרד.
חוות דעת:
אני חושב שהוא בעל מקצוע מצוין, אמין, מחירים סבירים, תמיד נותן פתרונות לתקלות ושהוא יכול הוא גם עוזר מרחוק בטלפון ואם צריך להגיע הוא עושה את זה מיד תוך זמן קצר, הוא נותן שירות שוטף כבר הרבה שנים ואנחנו מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה ליבוביץ, רמת גן.
משוב: 28/07/2017
תיאור השירות:
טיפול שוטף בתקלות מחשוב במשרד.
חוות דעת:
אני ממליץ עליו בחום! הוא מגיע בזמן, מקצועי, איש חביב וחייכן, עושה כל מה שצריך, הוא מתקן עבורי כל דבר חשמלי שאני מבקש כולל טלפונים והוא נותן לי שירות כבר כמה שנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר מגזניק, רמת גן.
משוב: 28/07/2017
תיאור השירות:
תיקון מערכת משרדית במחשבים ניידים ונייחים.
חוות דעת:
אני מרוצה מהשירות שלו! הוא מקצועי, יעיל ולוקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יחיאל דהאן, רמת גן.
משוב: 27/08/2017
תיאור השירות:
טיפול שוטף בכל תקלות המחשוב במשרד.
חוות דעת:
הוא נותן לנו שירות כבר הרבה שנים, הוא מקצוען, זמין, מעולם לא שמעתי תלונה מאף אחד מהעובדים ואנחנו מאוד מעריכים אותו ולכן גם לא נחליף אותו!
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יהודית יצחק, תל אביב.
אשרור: 26/11/2019
משוב: 10/01/2019
תיאור השירות:
טיפול בבעיה של עכבר ומקלדת אלחוטיים ע״י חיבור הusb למחשב באמצעות כבל.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מן המקצועיות של אמיר ומן הזמינות שלו והתקלה תוקנה.
איכות
9
מחיר
5
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שי חן, הרצליה.
משוב: 16/10/2017
תיאור השירות:
פירמוט של מחשב נייד, חברת לנבו.
חוות דעת:
הכל היה פיקס. הוא הגיע אליי במיוחד מתל אביב בבוקר, היה אצלי כשעתיים וחצי עשה עבודה מקצועית, היה מאוד נחמד שלח לי הודעה יום למחרת לבדוק שהכל תקין והייתי מאוד מרוצה עמ
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל אלאור, כפר סבא.
משוב: 10/10/2017
תיאור השירות:
ניקוי טכני של מחשב.
חוות דעת:
השירות היה מעולה! הוא הגיע עד אליי, היה מקצועי ולקח מחיר הוגן. ממש עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דליה אבן להב, תל אביב.
משוב: 27/08/2017
תיאור השירות:
שיחזור נתונים ותוכנות בשולחן עבודה במחשב נייד.
חוות דעת:
אני ממליצה עליו בשמחה! אני עובדת איתו כבר שנים ומרוצה ממהירות השירות, הוא באמת מבין את העבודה ופותר את הבעיות ויש לו חוש הומור. ברגע שהוא הגיע והצליח לשחזר לי את מה שנמחק מהמחשב החיוך חזר לי לפנים!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 18 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק