מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ליאור
ציון כללי:
9.19
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.32
זמנים 9.38
מחיר 8.56
איכות 9.17
דירוג כללי 9.19
התפלגות

מחושב על 37 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יואב לורך, הרצליה.
אשרור: 11/03/2019
משוב: 10/01/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור גמיש שהיה בו חור.
חוות דעת:
השירות הכי גרוע! הוא קבע איתי יום ושעה והגיע באיחור בלי להתנצל. עשה עבודה לא מקצועית ובכלל לא יפה. השאיר סביבה מלוכלכת ,לקח עוד כסף ממה שסיכמנו ועכשיו אני צריך גם עוד אינסטלטור. הכי לא מקצועי, לא מתחשב ולא נחמד.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
0
יחס
0
0
כללי
גירסאות
סגור
אלכס פדאן, הרצליה.
משוב: 26/12/2018
תיאור השירות:
איטום גג רעפים וקיר חיצוני של הבית.
חוות דעת:
מאוד נחמד! פתר לי בעיה מאוד מסובכת שהרבה בעלי מקצוע לא הצליחו לפתור, נתן לי מחיר עם אחריות לשנתיים, אומנם המחיר גבוה אבל הוא נתן אחריות אז זה בהחלט מאזן את זה, עומד במילה שלו ומגיע כל פעם כשיש תקלה.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוקי זוהר, רמת השרון.
משוב: 12/11/2018
תיאור השירות:
איטום בכיור בעקבות נזילה.
חוות דעת:
שירות מצוין, 10 בכל הפרמטרים !
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף לוין, רמת השרון.
אשרור: 09/11/2018
משוב: 05/08/2018
תיאור השירות:
תיקון של פיצוץ בצנרת בחצר.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עמד בזמנים והיה אדיב ושירותי. המחיר היה גבוה בעיניי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי וולקוב, הרצליה.
משוב: 04/06/2018
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצינור של המטבח.
חוות דעת:
הוא היה סבבה וטוב.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
רות ניר, הרצליה.
משוב: 31/05/2018
תיאור השירות:
איתור רטיבות בקיר והחלפת צנרת בריצפה במטבח ובחדר האוכל, כולל החלפת ריצוף.
חוות דעת:
הם היו בסדר גמור,התרשמתי שהם פחות טובים בשיפוץ ויותר באינסטלציה, לדעתי זאת לא המומחיות שלהם. אבל הם מאד אמינים, הגיעו בזמן ואת עבודת האינסטלציה הם עשו בסדר גמור. את הבעיה הם איתרו באופן מיידי וזה היה ממש טוב.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
גיא אליאס, רמת השרון.
משוב: 31/05/2018
תיאור השירות:
טיפול בסתימה בשירותים.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, בדק והיה מאוד הגון. הייתה לנו סתימה בשירותים ויש לנו משאבת מים במרתף ששואבת משם את המים. הוא בדק וראה שהמשאבה לא מחוברת לחשמל. חיבר אותה וזה מה שפתר את הבעיה. הוא יכל להמציא תקלות ולהגיד שזה משהו חמור יותר אבל הוא לא עשה את זה. היה הגון.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
דנה בן אריה, רמת השרון.
משוב: 25/05/2018
תיאור השירות:
החלפת גומיה לצינור.
חוות דעת:
יש להם שירות מעולה. הם אמינים וזריזים, הגיעו בזמן והם גם מאוד נחמדים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עירית נחמני, הרצליה.
משוב: 17/04/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור שכללה מעקף.
חוות דעת:
מעולה. מקצועי, אדיב וישר מאוד. הסביר הכל, דייקן וממש בסדר גמור. זו הייתה עבודה מסובכת וגדולה. הכל עשר, אין לי מילים! הוא ואבא שלו הגיעו והם מקצוענים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי רמות, רמת השרון.
משוב: 21/03/2018
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 37 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק