מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מרדכי
ציון כללי:
9.29
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.42
זמנים 9.47
מחיר 9.13
איכות 9.52
דירוג כללי 9.29
התפלגות

מחושב על 55 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דותן ברדוגו, קרית אתא.
משוב: 24/11/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצינור.
חוות דעת:
צור היה מצוין! קבענו מחיר מראש וכשראה שהעבודה הייתה יותר פשוטה ממה שהעריך לקח לי הרבה פחות. אני מאוד ממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עידן לוין, קרית מוצקין.
אשרור: 28/09/2019
משוב: 28/06/2019
תיאור השירות:
תיקונים בצנרת בדירה.
חוות דעת:
היה מצויין, מצא במהירות את התקלה, הסביר ולאחר מכן עשה עבודה טובה ונקייה ואני מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיקי גרינברג, קרית ביאליק.
אשרור: 25/09/2018
משוב: 18/07/2018
תיאור השירות:
תיקון של שבר במרזב חיצוני.
חוות דעת:
הוא היה 100 אחוז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי ב, קרית ביאליק.
משוב: 06/08/2018
תיאור השירות:
התקנת ברז.
חוות דעת:
עשר! נחמד. ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרית יצאנקו , קרית אתא.
משוב: 19/05/2018
תיאור השירות:
שיפוץ חדרי אמבטיה ושירותים והחלפת צנרת.
חוות דעת:
הוא מומלץ ביותר!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן סיבוני, כרמיאל.
משוב: 10/12/2019
תיאור השירות:
ניקוי של דוד וקולטי שמש, החלפת גוף חימום והוספת ברז בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, ממש מעולה! בעל מקצוע מאוד אדיב, יסודי ונחמד. הוא עשה עבודה טובה ונקייה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חזי אליהו, שלומי.
משוב: 09/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי ואדיב. הגיע בהתראה קצרה לפני כניסת שבת, רואים שרצה לעזור ועובד מהלב, עבד נקי ומסודר וככה השאיר אחריו, פתר את הבעיה ונתן מחיר מאוד טוב. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חאולה קיזל קיזל, כרמיאל.
משוב: 09/12/2019
תיאור השירות:
עבודת תשתית צנרת כללית.
חוות דעת:
מרדכי היה בסדר גמור, הגיע בזריזות ביום שישי בבוקר ולקח מחיר מאוד הוגן לדעתי, היחס היה נעים ומכבד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי ביננבאום, צורית.
אשרור: 07/12/2019
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
תיקון של פיצוץ בצנרת.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סילביו נאמן, חיפה.
משוב: 03/11/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפה בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, אחלה! הגיע אליי לתקן דליפה בדוד, פעם אחת הגיע לאתר את התקלה וכמה ימים אחרי הגיע עם עובד שלו והחליף את הצנרת של הדוד. עשה עבודה טובה והיה נחמד. עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 55 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק