מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מרדכי
ציון כללי:
9.43
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.55
זמנים 9.56
מחיר 9.25
איכות 9.59
דירוג כללי 9.43
התפלגות

מחושב על 77 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מיכה כלפון, קרית מוצקין.
משוב: 20/12/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת ופתיחת סתימה.
חוות דעת:
העבודה נעשתה לדיירת שלי, היא הייתה נשמעת מרוצה, אמרה שעשה עבודה טובה, ענה לי על כול השאלות ששאלתי אותו והיה ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דותן ברדוגו, קרית אתא.
משוב: 24/11/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצינור.
חוות דעת:
צור היה מצוין! קבענו מחיר מראש וכשראה שהעבודה הייתה יותר פשוטה ממה שהעריך לקח לי הרבה פחות. אני מאוד ממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן לוין, קרית מוצקין.
אשרור: 28/09/2019
משוב: 28/06/2019
תיאור השירות:
תיקונים בצנרת בדירה.
חוות דעת:
היה מצויין, מצא במהירות את התקלה, הסביר ולאחר מכן עשה עבודה טובה ונקייה ואני מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיקי גרינברג, קרית ביאליק.
אשרור: 25/09/2018
משוב: 18/07/2018
תיאור השירות:
תיקון של שבר במרזב חיצוני.
חוות דעת:
הוא היה 100 אחוז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי ב, קרית ביאליק.
משוב: 06/08/2018
תיאור השירות:
התקנת ברז.
חוות דעת:
עשר! נחמד. ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרית יצאנקו , קרית אתא.
משוב: 19/05/2018
תיאור השירות:
שיפוץ חדרי אמבטיה ושירותים והחלפת צנרת.
חוות דעת:
הוא מומלץ ביותר!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי אברהמי, ראשון לציון.
משוב: 23/03/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז מטבח.
חוות דעת:
היה מצוין! אמין, זריז, אדיב, נעים וישר. בשעה מאוחרת כשרוב החנויות בסביבה סגורות, ביקשתי ממרדכי שיקנה עבורי את הבר ואכן הוא קנה בתיאום איתי מהחנות בשיחת וידאו, כל הכבוד למרדכי על הרצון והיכולת לעזור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה פרץ, נהריה.
משוב: 18/03/2020
תיאור השירות:
החלפת מצוף וצינור בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה, מקצועי מאוד ואדיב, הגיע וראה מה הבעיה, חזר כבר באותו היום בערב עם החלקים שהיה צריך להחליף. אמר שלא יעזוב את זה עד שזה יפתר בצורה מושלמת. שמחתי להיעזר בו, אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלה מעוז, כפר שמאי.
משוב: 18/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא פשוט היה מצוין! אדיב, נעים, מרגיש שהוא אמין, זמין, מהיר ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בועז גמליאל, חיפה.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילות בצנרת בתוך הבית.
חוות דעת:
זאת הייתה עבודה בגובה והוא טיפל בזה בצורה מאוד מקצועית, נעימה ומהירה. אני מאוד שבע רצון מהטיפול שלו, הוא איש נעים, אמין וישר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 77 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק