מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
הדר
ציון כללי:
9.46
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.40
זמנים 9.66
מחיר 9.53
איכות 9.35
דירוג כללי 9.46
התפלגות

מחושב על 35 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יוסי סומרבש, בת ים.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה בתקרת אמבטיה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! מקצועי, הגיע בזמן, איתר את הבעיה ונתן ייעוץ. נוסף על כך המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
לורן שייפר, חולון.
משוב: 23/04/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה.
חוות דעת:
הוא מעולה! הוא היה מקצועי, אדיב והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סימה בראון, בת ים.
אשרור: 26/09/2018
משוב: 11/06/2018
תיאור השירות:
איתור של נזילה.
חוות דעת:
הוא ניסה וחיפש מה מקור הבעיה, אך מסתבר שהנזילה לא מאצלי. הוא היה מאוד שירותי ונעים, ממש סבבה! הוא לקח עלות על ביקור בלבד למרות שעבד המון זמן. הוא היה מאוד מתחשב וממש בסדר. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה נאור, חולון.
משוב: 25/07/2018
תיאור השירות:
איתור נזילה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מעולה והכל היה כמו שצריך. אחלה של בן אדם ואחלה של שירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי חלבי, בת ים.
משוב: 01/06/2018
תיאור השירות:
איתור מקור של נזילה באמצעות בדיקות לחץ.
חוות דעת:
אני מרוצה. הוא הגיע וזיהה את מקור הנזילה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלברטו הוטמאכר, חולון.
אשרור: 22/05/2018
משוב: 15/04/2018
תיאור השירות:
איתור מקור דליפת מים בבית ע''י שימוש במצלמה עם סיב אופטי.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור. הוא בעל מקצוע ענייני, עמד בזמנים, והיה מקצועי, אין תלונות! המחיר שקבענו היה מחיר שהוא גבה בסופו של דבר והוא היה דומה למחירים אחרים שבדקתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק אוחיון, בת ים.
משוב: 06/05/2018
תיאור השירות:
איתור של נזילה.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה עם ציוד תרמי. על הדרך הוא גילה שיש לנו בעיה בדוד וזה עזר לנו מאוד. הוא היה מאוד שירותי וגמיש ואני מאוד שבע רצון מהשירות שלו.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
שמעון ל. קרית אונו.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה בחצר.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן שובל, ראשון לציון.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
בדיקה מקיפה לאיתור נזילה בקיר.
חוות דעת:
שירות מצוין,הוא עמד בזמנים ועשה עבודה יסודית. הוא נתן דו"ח מפורט ומלא כולל צילומים כפי שציפיתי לקבל. העלות של העבודה הייתה מפתיעה מאוד, הוא גבה סכום סביר מאוד. הייתי מצפה לקבל הסבר יותר מפורט כלקוח שלא מבין עניין, אבל חוץ מזה הכל היה בסדר ואם אצטרך אני אכן איעזר בו שוב.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
דורון כהן, רחובות.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ברזים בחדר מדרגות.
חוות דעת:
הדר היה בסדר גמור, הגיע עם עוד בעל מקצוע שהיה קצת בעייתי אבל לקח אחריות מלאה ומלווה אותנו בכל הסיפור, עשה עבודה טובה ונתן שירות טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 35 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמאתר נזילות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של איתור נזילות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק