מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.87
מחיר 9.45
איכות 9.81
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
לוטן דסקלו, פתח תקווה.
אשרור: 29/11/2019
משוב: 13/03/2019
תיאור השירות:
ניסיון לתיקון מקרר של חברת אמנה עם מנוע שרוף.
חוות דעת:
נתן שירות ממש מצוין, היה מאוד נעים, ניסה ממש להציל את המקרר בכל הדרכים, רק אחרי יותר משעה שהוא עבד ולא הצליח, הוא אמר שהוא מצטער, שניסה הכל ולקח מחיר רק של בדיקה, הוא היה יכול להגיד לי שזה שרוף, אין מה לעשות ולקחת מחיר מלא והוא פשוט היה אמין וממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ניצן מ. פתח תקווה.
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
לפי תיאור הבעיה פנה אבי במקצועיות למוקד הבעיה. ביצע החלפת המנגנון התקול והסביר כל פעולה. כל חלק שטופל קיבל אישור לפני. היה נהדר!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סטס פלדמן, פתח תקווה.
משוב: 03/11/2019
תיאור השירות:
החלפת רכיב בדלת במקרר של סמסונג.
חוות דעת:
היה בסדר, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת סולומון, פתח תקווה.
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט במקרר אמקור.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע תוך פחות משעה, טיפל מהר ועשה עבודה מאוד יסודית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי רווה, פתח תקווה.
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
שירות פשוט מדהים! הוא היה מרשים במקצועיות ובשירותיות. הרגשתי שזאת חוויה מתקנת. היה ליגה לאומית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכסנדר אולשנצקי, פתח תקווה.
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אמנה שכלל החלפת כרטיס אלקטרוני.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור, עמד בזמנים אפילו הקדים, בעל מקצוע נחמד מאוד, מקצועי והוגן במחיר, אני מרוצה וממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סער פורת, ירחיב.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט במקרר של חברת תדיראן.
חוות דעת:
אבי היה נהדר, המקרר שלי קיצר את החשמל והוא הגיע מאוד מהר, איתר את הבעיה במקצועיות וסידר אותה. גבה ממני מחיר עם התחשבות בכך שאני סטודנט, הסביר על הבעיה לפני שהתחיל לעבוד ובאמת היה פשוט נהדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביטל עודד, גבעת שמואל.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
אבי היה פשוט מעולה, קודם כל אדם מאד נעים ונחמד, מסביר כל דבר שעושה, עשה עבודה יסודית ומקצועית ופתר את הבעיה מהשורש. יצאתי ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירה יונגר‬‎, פתח תקווה.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
תיקון ומלוי גז במקרר של סמסונג.
חוות דעת:
פשוט היה מעולה! אבי הגיע מהר וטיפל במקצועיות ובמהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוהד כהן, פתח תקווה.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר שבור במקרר של חברת LG.
חוות דעת:
היה אחלה. הוא היה נחמד מאוד, הגיע בזמן, היה מקצועי והכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 267 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק