מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.87
מחיר 9.48
איכות 9.79
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שחר פורת, פתח תקווה.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר שהפסיק לקרר.
חוות דעת:
איתר התקלה במהירות. מדובר במאוורר של המקרר שהתקלקל. היה אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ענת פליישמן, פתח תקווה.
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה בתנור והחלפת פילטר במקרר.
חוות דעת:
היה ממש בסדר גמור, הוא גם הגיע מהר ועוד באותו יום. הוא טיפל גם במקרר וגם בתנור, היה ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרק קצ׳קו, פתח תקווה.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן והסביר על הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רבקה גדרון הלפגוט, פתח תקווה.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במקרר של חברת סימנס.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הוא היה נהדר, התקשרנו אליו והוא הגיע באותו יום, היה מקצועי מאוד, נחמד והסביר מה הוא עשה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל בלנק, פתח תקווה.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר ומכונת כביסה של חברת נורמנדי.
חוות דעת:
הוא ממש ממש מקסים, מגיע לו חוות דעת טובה. הוא הגיע במוצאי שבת ב11 בלילה והיה סופר חמוד, סבלני, לקח מחיר טוב וממש התאמץ לסדר את הדברים. היה פשוט מקסים, הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלעד שבתאי, פתח תקווה.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני ותיקון נוסף במקרר של סמסונג.
חוות דעת:
אבי היה בסדר ופתר את הבעיה אבל היית אומר שהוא מעט חסר סובלנות, הוא מקצועי ונראה שהתקלה נפתרה. בסך הכל אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
8
10
כללי
גירסאות
דוד בריק, פתח תקווה.
אשרור: 05/07/2019
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במקרר ישן.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, זמין, מהיר, ופתר את הבעיה, לקח מחיר הוגן והגיע בזמן שקבענו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פליקס גנדלמן, פתח תקווה.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר שכלל החלפת חלק.
חוות דעת:
אני מרוצה מהעבודה של אבי, הוא ממש הציל אותי :) הוא הגיע תוך חצי שעה מהרגע שהתקשרתי אליו ועשה עבודה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוני אודה, פתח תקווה.
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקרר של חברת שארפ.
חוות דעת:
אבי היה בסדר, מצוין, בן אדם מקצועי, זיהה מהר את הבעיה, אמין, המחיר סביר לדעתי, הגיע זמן ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמואל לזימי, פתח תקווה.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר שכלל החלפת תרמוסטט.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, שירות אמין, הוא הגיע בזמן, היה אדיב ונחמד מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 238 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק