מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.86
מחיר 9.55
איכות 9.79
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יוסי כהן, קרית אונו.
משוב: 25/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה ותיקון ידית דלת במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הגיע בזמן, שירות מעולה, בן אדם אדיב, המחיר הוגן לדעתי, עשה את העבודה, התקשר לוודא אחר כך שהכל בסדר ועובד. אני ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דורון רטר, גני תקווה.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
תיקון קיוסק של מים וקרח במקרר של סמסונג.
חוות דעת:
הייתה נזילה כשהייתי מוציא מים, אז הוא פתח את הצינור האחורי ולא הייתה שם בעיה ומסתבר בסוף שזה היה בחלק הקידמי של המקרר כתוצאה מההובלה של המקרר. עברתי דירה לפני חודשיים בערך והחיבור בין שני הצינורות שם לא היה טוב אז הוא חיזק את זה ולקח מחיר מאוד הוגן, אני מאוד מרוצה ממנו!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יגאל אהרונוביץ, קרית אונו.
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
ניקוי מערכת מים של מקרר.
חוות דעת:
הכל היה בסדר. הגיע מהר ולקח מחיר רגיל לחלוטין. אחלה בחור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איריס שרעבי, קרית אונו.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
החלפת חיישן במקרר שלך סמסונג.
חוות דעת:
מקסים, אמין ומאוד ייסודי. רגיש, היה בסדר גמור. לא דוחף סתם ונראה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אתי ב. קרית אונו.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת Sharp שכלל החלפת לוח בקרה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה וממש בסדר! היה זמין באמת באופן מיידי, עשה את כל המאמצים והגיע תוך שעה וקצת. הוא הסביר לי בדיוק מה הבעיה, אמר לי מראש כמה זה הולך לעלות - שזה היה מצוין ובסוף המקרר חזר לעבוד. נוסף על כך לדעתי המחיר הוגן.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוליה פנשין, קרית אונו.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
החלפת לוח אלקטרוני במקרר חדש של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, הוא פתר את הבעיה. פתאום כשבאתי אחרי העבודה הלך לי המקרר אז הוא הגיע באותו ערב, למחרת ניסה משהו וזה לא הצליח, ניסה משהו אחר ובסוף הצליח. עכשיו המקרר עובד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורה לזר, קרית אונו.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה וסתימה במקרר אמנה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הכל. הוא עשה את העבודה, הכל היה הגיוני והוא תיקן מה שהיה צריך לתקן. זה מקרר בן 15 שנה והוא הצליח לתקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסתר שינדלר, קרית אונו.
משוב: 19/11/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הכל היה טוב. הוא הגיע בזמן, עשה עבודה מקצועית והיה נחמד ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילה ע. גני תקווה.
אשרור: 02/10/2019
משוב: 02/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר אמנה, כולל החלפת קופסאת פיקוד.
חוות דעת:
אבי המלאך שהציל תכולה של מקרר מפוצץ בבשר בשעה 12 בלילה, הגיע תוך חצי שעה ,איבחן את התקלה בדקה ותיקן ב 5 דקות. מקצוען אמיתי, שירותי ומחיר הוגן בהחלט. ממליצה בחום. אבי המון המון תודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפעת רוזמרין, גני תקווה.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט במקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, הגיע בזמן והסביר על הדברים אבל הוא לא השאיר נקי אחריו וגם פיזר מלא מגנטים שלו בבית.
איכות
9
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 299 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק