מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.86
מחיר 9.45
איכות 9.78
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יפעת רוזמרין, גני תקווה.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט במקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, הגיע בזמן והסביר על הדברים אבל הוא לא השאיר נקי אחריו וגם פיזר מלא מגנטים שלו בבית.
איכות
9
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
גירסאות
סגור
אפרת דמתי, קרית אונו.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מאוורר במקרר של חברת LG.
חוות דעת:
היה מקצועי מאוד ונחמד, הגיע בזמן ואני מרוצה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ורה לזר, קרית אונו.
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה וסתימה במקרר אמנה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הכל. הוא עשה את העבודה, הכל היה הגיוני והוא תיקן מה שהיה צריך לתקן. זה מקרר בן 15 שנה והוא הצליח לתקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רענן לוי, קרית אונו.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
החלפת חיישן הפשרה במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
אבי היה מעולה! הגיע וסידר לי את החיישן בלילה, מקצועי, אדיב ודאג, אמרתי לו שזה חשוב לי ותוך שעה הגיע, המחיר סביר לדעתי ובנוסף קניתי ממנו גם שקע נגד קצר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילה ע. גני תקווה.
משוב: 02/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר אמנה, כולל החלפת קופסאת פיקוד.
חוות דעת:
אבי המלאך שהציל תכולה של מקרר מפוצץ בבשר בשעה 12 בלילה, הגיע תוך חצי שעה ,איבחן את התקלה בדקה ותיקן ב 5 דקות. מקצוען אמיתי, שירותי ומחיר הוגן בהחלט. ממליצה בחום. אבי המון המון תודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלי אבקסיס, קרית אונו.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה מצוין! אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאת פרייבך, גני תקווה.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
תיקון והחלפת כרטיס פיקוד במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
המקרר שלי שבק חיים והפסיק לעבוד, הוא עשה לו החייאה זמנית כי לא היה לו כרטיס להחלפה במקום, ולמחרת הגיע והחליף כרטיס. הכל עשר, הוא היה על הכיפאק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זיו בן צבי, קרית אונו.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, הוא עמד בזמנים, היה נחמד ומקצועי. כרגע המקרר עובד כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוליה פנשין, קרית אונו.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
החלפת לוח אלקטרוני במקרר חדש של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, הוא פתר את הבעיה. פתאום כשבאתי אחרי העבודה הלך לי המקרר אז הוא הגיע באותו ערב, למחרת ניסה משהו וזה לא הצליח, ניסה משהו אחר ובסוף הצליח. עכשיו המקרר עובד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אתי ב. קרית אונו.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת Sharp שכלל החלפת לוח בקרה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה וממש בסדר! היה זמין באמת באופן מיידי, עשה את כל המאמצים והגיע תוך שעה וקצת. הוא הסביר לי בדיוק מה הבעיה, אמר לי מראש כמה זה הולך לעלות - שזה היה מצוין ובסוף המקרר חזר לעבוד. נוסף על כך לדעתי המחיר הוגן.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 251 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק