מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שתפו
יהודה
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.88
מחיר 9.55
איכות 9.80
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מעין פרנקו, ירושלים.
משוב: 18/10/2020
תיאור השירות:
החלפת טיימר של דוד.
חוות דעת:
הוא היה אחלה ממש!, היינו ממש מרוצים ממנו, הוא הגיע בזמן, תקתק את העבודה והיה ממש נחמד. בנוסף המחיר שהוא לקח היה מעולה בעיני אחרי סקר שוק שעשיתי, הוא לקח את המחיר הכי זול. מגיע לו עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלון חבר, ירושלים.
משוב: 16/10/2020
תיאור השירות:
התקנת נקודת חשמל והחלפת שקע לשקע סיקון.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! איש המקצוע הכי אמין שאי פעם נעזרתי בשירותיו. איש טוב, מקצועי והגון במחיר, אין ספק שאשתמש בעתיד בשירותיו עוד פעמים רבות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניקולס טצרסקי, ירושלים.
משוב: 01/10/2020
תיאור השירות:
תיקון 2 שקעים.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, זוהי הפעם השלישית שאני נעזר בו, הוא נחמד, מהיר אך עלות העבודה גבוהה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל ירקוני, ירושלים.
אשרור: 29/09/2020
משוב: 27/08/2020
תיאור השירות:
התקנה של שמונה גופי תאורה.
חוות דעת:
הוא שלח אותי לאח שלו שנתן לי שרות אלף ומאה, הכי טוב שיכול להיות, הוא היה סבלני ועם מאור פנים, מומלץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברוך פ. ירושלים.
משוב: 24/09/2020
תיאור השירות:
הארכת קו חשמל והתקנת שקע למזגן.
חוות דעת:
הגיע בזמן, היה מקצועי, המחיר היה די זול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רמי אנג'ל, ירושלים.
אשרור: 24/08/2020
משוב: 20/11/2019
תיאור השירות:
התקנת תנור אמבטיה.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עינב דרימר, ירושלים.
משוב: 18/08/2020
תיאור השירות:
התקנת שישה גופי תאורה לד ושני מאווררי תקרה.
חוות דעת:
יהודה איש נחמד, שקדן ובעל גישה חיובית. הכל התנהל באדיבות, בסבלנות ועם חיוך. גם כשגילה בעיות מבניות קשות שהיו בדירה וסיבכו את ההתקנות, המשיך בנחת ובמיומנות לחשוב על פתרונות איכותיים וליישם אותם. גבה מחיר הגון - כפי שסוכם מראש ולא התמקח על התוספת במאמץ ובזמן שנדרשה ממנו לסיום העבודה. ממש בחור זהב. אני ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עליזה ר. ירושלים.
משוב: 05/08/2020
תיאור השירות:
התקנת שני מאווררי תקרה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, ניקה אחרי שסיים להתקין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמי ז. ירושלים.
אשרור: 24/05/2020
משוב: 23/04/2020
תיאור השירות:
ייעוץ לפני שיפוץ שכלל תכנון עבודות חשמל לקבלן.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! קיבלנו ייעוץ מעמיק וסבלני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביק דרור, ירושלים.
משוב: 07/05/2020
תיאור השירות:
בדיקת הארקה בדירה.
חוות דעת:
יהודה היה מצוין, הוא ממש מקצוען! נתן לי חוות דעת לגבי הארקה בדירה. ייעץ לי מה לעשות לפי התשתית שלי. הגיע בזמן והמחיר היה מאוד הוגן!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 184 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק