מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
פרדי
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.43
מחיר 9.86
איכות 9.86
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 7 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ריבה גולדברג, תל אביב.
אשרור: 23/01/2018
משוב: 14/11/2017
תיאור השירות:
תיקון נזילה בסיפון מטבח.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק! בא מהיום למחר, היה מאוד סימפתי אבל לא היה כמעט מה לתקן, משהו לא היה מוברג כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מוטי יעקב, בת ים.
משוב: 10/08/2017
תיאור השירות:
החלפה של צנרת כולל חפירות.
חוות דעת:
הוא המלאך שלי, אני ממליץ עליו בחום, הוא בעל מקצוע בחסד עליון. אם מחפשים בעל מקצוע שיצא צדיק הוא הבחור. הוא עובד גם אצל האחים שלי הוא איש עם לב, מקצוען של החיים, מתקשר אחרי העבודה לוודא שהכל בסדר, אין דברים כמוהו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק בר מימון, בת ים.
משוב: 11/07/2017
תיאור השירות:
עבודות של אינסטלציה בשרותים, התקנה של מתקן תמי ארבע וכן התקנת נקודת מים חדשה.
חוות דעת:
השרות שלו היה מעולה, הוא היה מהיר ומקצועי וגם אמין.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אופיר שמואלי, נס ציונה.
משוב: 11/07/2017
תיאור השירות:
תיקון של פיצוץ צינור בגינה.
חוות דעת:
הוא עובד אצלי כבר מעל עשרים שנה, אני מאוד מרוצה מהעבודה שלו, הוא תמיד עושה עבודה מקצועית וטובה. הגיע אלי תוך שעה כדי לתקן את הפיצוץ בצינור, גם המחירים שלו הוגנים לדעתי, הוא ממש בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ילנה אוסדבי, בת ים.
משוב: 10/07/2017
תיאור השירות:
שיפוץ של אמבטיה, כולל החלפת צינורות.
חוות דעת:
הוא יודע לעבוד, אני תמיד מזמינה אותו, לכל בעיה שיש לי. היחס שלו נחמד, המחירים היו הוגנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרן כהן, חולון.
משוב: 10/07/2017
תיאור השירות:
תיקון של פיצוץ בצינור המים החמים במקלחת.
חוות דעת:
הוא מאוד מקצועי, הוא מכיר את העבודה ויודע מה לעשות, הוא עשה את הכל מאלף עד תו. הוא היה אמין מאוד ואני ממליצה עליו בשמחה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 09/08/2017
תיאור השירות:
פתיחה לש סתימה ותיקון של נזילה במקלחת.
חוות דעת:
השרות שלו מעולה, הוא בן אדם עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 7 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק