מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רם
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.82
מחיר 9.45
איכות 9.78
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 80 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מיכל שהינו, אבן יהודה.
משוב: 13/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מערכת אזעקה לבית.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע מהר והסביר על העבודה. היה מאוד נחמד והכל היה מצוין.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
ערן ק. אודים.
אשרור: 10/06/2019
משוב: 10/12/2018
תיאור השירות:
תיקון של מערכת אזעקה.
חוות דעת:
היה מצוין ומאוד הגון. הגיע באותו יום ובזמן שקבענו. התקלה עצמה היתה בחלק שהתקלקל. במקום להחליף אותו בעלות של כמה מאות שקלים, הסביר שהוא לא ממש נדרש והציע לעקוף אותו. לבסוף המערכת פועלת בדיוק כמו שעבדה קודם ואפילו לא גבה מחיר מלא עבור הביקור. בקיצור מומלץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מנשה קרן, נתניה.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מערכת אזעקה.
חוות דעת:
היה מעולה, הוא עשה עבודה מקצועית ועמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל ב. נתניה.
משוב: 30/04/2019
תיאור השירות:
החלפת סנסור אזעקה.
חוות דעת:
ממש אין מילים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועה חובל, נתניה.
משוב: 13/10/2017
תיאור השירות:
איתור ותיקון בעיה באזעקה שכללה הפרדת נקודות חשמל.
חוות דעת:
הוא אדם מקסים ונעים הליכות, מיד איתר את הבעיה ועשה עבודה מאוד יפה ונקיה. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זמיר יום טוב, חדרה.
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בקו טלפון שמחובר לאזעקה.
חוות דעת:
אחלה שירות! רם הגיע בזמן, פתר את הבעיה צ'יק צ'ק ואני מדרג אותו הכי גבוה שאפשר. הוא סידר את זה במקצועיות, לפני שהגיע התקשר ונתן שירות כמו שצריך. לקח לו חצי שעה לסדר את זה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון מינץ, זכרון יעקב.
אשרור: 01/05/2019
משוב: 29/10/2018
תיאור השירות:
תיקון מערכת אזעקה.
חוות דעת:
הוא מאוד מקצועי, מכיר את המערכת לעומק וגם מכיר טכנולוגיות קשורות. עובד בצורה קפדנית ומשאיר אחריו סביבת עבודה נקייה. הוא זיהה את הבעיה במהירות וסידר את התקלה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שלומי שרגא, פרדסיה.
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
החלפת סוללות בגלאי אזעקה.
חוות דעת:
היה מאוד מקצועי והגון. ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיהי אברהם, חדרה.
משוב: 21/03/2019
תיאור השירות:
תיקון של מערכת אזעקה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור הכל 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר פלטאו, משמרת.
משוב: 25/02/2019
תיאור השירות:
תיקון מערכת אזעקה בבית.
חוות דעת:
שירות מצוין! הוא הגיע בזמן, אמנם התרשמתי שעשה טעות די גדולה בתיקון אבל הוא תיקן את עצמו ונשאר עד שהכל תוקן כולל לחזור למחרת לוודא. הוא התנצל והגיע על חשבון הזמן שלו לעשות כל מה שצריך. הוא מאוד הגון והתחשב בהתאם בעניין התשלום. לקח אחריות מלאה ונתן מענה לבעיה. אני מאוד מרוצה מהשירות :)
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 80 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי אזעקות ומצלמות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים והתקנות אזעקות ומצלמות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק