מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מאיר
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.73
מחיר 9.36
איכות 9.57
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 15 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
פועה גורדון, תל אביב.
משוב: 16/08/2019
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה מקו מים ראשי בבית פרטי.
חוות דעת:
השירות היה 100 אחוז, בנוסף לאיתור מאיר גם תיקן את הנזילה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 23/06/2017
תיאור השירות:
תיקון נזילה מתחת לרצפות בבית.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור. הוא נחמד מאוד, הגיע בזמנים והתרשמתי שהוא מקצועי. הייתה לי נזילה מתחת לרצפות, אז הוא עשה מעקף של הצנרת.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אהרון רייזמן, נתניה.
משוב: 23/06/2017
תיאור השירות:
איתור נזילה ותיקון פיצוץ של צינור בדירה.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, מצוין. בא בזמן ואפילו לפני, עושה את העבודה כמו שצריך. הוא מאוד נחמד ומסביר, הוא בסדר גמור.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סולי כדורי, נתניה.
משוב: 23/07/2017
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ צינור פנימי של האמבטיה.
חוות דעת:
הוא בחור אחלה, באמת אחלה! בן אדם בסדר גמור. עשה את העבודה. בהתחלה הייתה אי הבנה אבל הבנתי שאני טעיתי. הוא הגיע בזמן. הוציא את הבלטות, זיהה את הבעיה ותיקן אותה והחזיר את הבלטות למקום. עשה עבודה מקצועית, עשה כל מה שצריך.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירי לאלום, תל אביב.
משוב: 16/08/2019
תיאור השירות:
הגיע בעקבות נזילה מהדירה שלי אל הדירה של השכנה מתחתיי. איתר את מקורות הנזילה בצורה מקצועית ביותר. היה נחמד מאוד ועשה עבודה מעולה. ממליצה מאוד.
חוות דעת:
עשה עבודה מעולה. ממליצה מאוד
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בן רחמני, חולון.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה באמצעות מצלמה תרמית.
חוות דעת:
אחלה מאיר שבעולם! הוא בן אדם עם ראש הכתפיים ובעל מקצוע אמיתי. בא עם המכשור הנכון ופתר את הבעיה, הוא באמת בחור טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נירה שיף, תל אביב.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה, תיקון נזילה בקיר והכנה למכשיר תמי 4.
חוות דעת:
מאיר היה מצוין, אין ספק שאיעזר בו שוב. אדיב מאוד ויודע לפתור כל דבר. משאיר נקי אחריו וממש מותק של בן אדם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מלי בן שושן, חדרה.
משוב: 02/01/2019
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה ובדיקה לאיתור נזילות באמצעות מכשיר אינפרא אדום.
חוות דעת:
איש נעים הליכות. הגיע בזמן, איתר את התקלה והיה הוגן ביותר. הוא השתמש במכשיר אינפרא אדום על מנת לאתר נזילה שלא אותרה בסופו של דבר.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארז נאורי, רעננה.
אשרור: 09/10/2018
משוב: 09/08/2018
תיאור השירות:
איתור נזילה.
חוות דעת:
היה אמין. הגיע בזמן. ניסה לאתר בעזרת גז ולעבור על כל הברזים. בסוף מצא שיש נזילה במספר ניאגרות סמויות. קראתי לאינסטלטור שמומחה לניאגרות כאלו והוא תיקן את כולן. הבעייה נפתרה. לקח לו שעתיים לאתר את זה (2 אנשים) ולקח סכום לא מבוטל. חשבתי שנזילה כזו אולי יכול היה למצוא יותר מהר ואולי גם יותר זול.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טל מזור, בני ברק.
משוב: 13/08/2018
תיאור השירות:
איתור נזילה נסתרת בבניין.
חוות דעת:
הוא היה מעולה בכל הקריטריונים: 1. יחס אדיב מאוד, מסביר ומעדכן לאורך זמן העבודה. נתן הצעת מחיר בתחילת העבודה והסביר את כל האלמנטים המשוכללים במחיר כך שלא היה מקום לטעויות. 2. מבחינת עמידה בזמנים, הגיע רבע שעה לפני הזמן שתיאמנו. למרות שהנזילה היתה נסתרת וקשה לגילוי, הוא מצא אותה די מהר ואפילו הספיק לתקן באותו יום. 3. איכות עבודה מעולה ואפילו נתן הצעות נוספות כדי למנוע את הבעיה שוב. 4. המחיר היה זול יותר ממה שקיבלתי מאיש מקצוע אחר. הוא אפילו קיזז את מחיר הבדיקה ממחיר העבודה כך שבסך הכל הכללי העלות היתה מאוד נמוכה. על בעיה דומה לפני כמה שנים שילמנו כמעט פי 2 וללא בדיקה. 5. באופן כללי אנחנו מאוד מרוצים. הוא היה אדיב, מקצועי ואנושי וגם דייקן בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 15 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמאתר נזילות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של איתור נזילות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק