מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מאיר
ציון כללי:
9.45
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.51
זמנים 9.51
מחיר 9.15
איכות 9.69
דירוג כללי 9.45
התפלגות

מחושב על 55 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שמעון זימור, תל אביב.
אשרור: 26/09/2018
משוב: 17/07/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אביב גיל, תל אביב.
משוב: 22/06/2018
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה באסלה.
חוות דעת:
מאד נחמד, ניקה אחריו, היה אדיב והגיע בזמן.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון מימון, נתניה.
משוב: 03/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה ותיקון נזילה מתחת לארון.
חוות דעת:
הוא היה ממש חרוץ ונתן שירות מהלב. קבע איתי זמן והגיע בול בזמן ועשה מעבר למה שהיה צריך ולא לקח על כך תשלום נוסף, אני ממש נהניתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי ליפנהולץ, רמת גן.
משוב: 17/08/2018
תיאור השירות:
תיקון אסלה.
חוות דעת:
היה מאה אחוז. הוא הגיע בזמן, נתן שירות טוב ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ר. ל. תל אביב.
אשרור: 04/09/2018
משוב: 02/07/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהאסלה.
חוות דעת:
היה אדיב, מהיר ויעיל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאל מונטיאנו, תל אביב.
משוב: 25/11/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז חדש במטבח.
חוות דעת:
יש לי ניסיון של כמה שנים עם אינסטלטורים אחרים ולעומת כל מי שנעזרתי בו מאיר היה בהחלט יוצא דופן. הוא מספק שירות נהדר, הגיע בדיוק בזמן שקבעתי איתו ולדעתי המחיר שלו ממש סביר ובהחלט שווה את העבודה הנהדרת שהוא עושה. מומלץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהושע פרץ, תל אביב.
משוב: 08/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
הוא הגיע בהתראה קצרה ועשה מעל ומעבר. היה מקצועי ועשה עבודה טובה. באמת מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי ב. תל אביב.
אשרור: 27/10/2018
משוב: 27/08/2018
תיאור השירות:
התקנת טוחן אשפה והתקנת ברז למים מסוננים.
חוות דעת:
יצאתי עם הרגשה לא טובה. הוא היה אדיב מאוד בטלפון, הגיע בזמן וההתקנה היתה בסדר גמור. הבעיה הייתה שהוא אמר שחייבים לחבר את הטוחן לביוב עם סיפון נוסף ובשום אופן לא ישירות (יתכן שצודק , מתקין אחר אמר בטלפון שלא חייבים). עבור התקנת סיפון גמיש ועל החלק ביקש עוד כסף, על עבודה שלקחה דקה. אחר כך הסתבר שהחלק עולה משמעותית פחות. מעבר לכך, אם הוא חושב שזה חובה להתקין עם טוחן אשפה, הוא היה צריך להגיד את זה בהצעת מחיר. הוא גם ביקש עוד כסף על התקנת ברז למים מסוננים וזה לא נאמר מראש.
איכות
8
מחיר
5
זמנים
10
יחס
8
7
כללי
גירסאות
דן שלם, תל אביב.
אשרור: 26/10/2018
משוב: 24/08/2018
תיאור השירות:
הברזה מבדיקת לחץ ותיקון צינור.
חוות דעת:
תיאמנו איתו יום ושעה שיגיע לבדוק ולתת חוות דעת מה צריך לתקן, אמרנו לו שמאוד חשוב שיגיע באותו יום בזמן, מכיוון שזומנו לפגישה 4 אנשים. לאחר שהכל תואם, הוא התקשר במפתיע וביקש לבטל כי לא יספיק בשל עבודה אחרת. למרות זאת ביקשנו שיגיע והוא אמר שיאחר ברבע שעה. כך משך אותנו בזמן, עד שלבסוף הודיע כי הוא קרוב לחניה- לאחר שלושת רבעי שעה, לאחר שחלק מהנוכחים כבר נאלץ ללכת. נגרמה עוגמת נפש רבה.
זמנים
0
יחס
0
0
כללי
גירסאות
רמי קורן, תל אביב.
משוב: 28/08/2018
תיאור השירות:
בדיקה של ביוב בדירה.
חוות דעת:
הוא הגיע לבדיקה בעקבות ריח לא נעים בדירה. הוא אמר לנו שצריך פשוט לנקות עם אקונומיקה וגבה תשלום על הביקור.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 55 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק